| کد خبر: 201422 |

تکذیب افزایش کمیسیون بارنامه تانکرها/ روزانه 100 هزار بارنامه صادر می‌شود

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت هیچ افزایشی نداشته است و انتشار اخباری مبنی بر افزایش 50درصدی این کمیسیون کذب است.

تین نیوز

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت هیچ افزایشی نداشته است و انتشار اخباری مبنی بر افزایش 50درصدی این کمیسیون کذب است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، غلامحسین دغاغله اظهار داشت: خبری مبنی بر افزایش کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت منتشر شده بود که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این موضوع را تکذیب می‌کند.

وی با تأکید براینکه هیچگونه افزایشی در کمیسیون برنامه‌ تانکرهای حمل سوخت اعمال نشده است، گفت: کمیسیون شرکت‌ها عدد مشخصی است و پروسه خاصی دارد و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه کمیسیون شرکت‌ها بخشنامه مشخص به استان‌ها ابلاغ کرده است.

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: پس از طرح خبر اشتباه افزایش 50درصدی کمیسیون بارنامه تانکرها موضوع را به سرعت از6 استان بزرگ نفتی کشور پیگیری کردیم که به ما اعلام شد این خبر صحبت ندارد و ما به عنوان متولی حمل‌ونقل بار جاد‌ه‌ای این افزایش قیمت را تکذیب می‌کنیم.

دغاغله اظهار کرد: روزانه 90 هزار تا 100 هزار برگ بارنامه صادر می‌شود و جابه‌جایی کالاها در جاده‌ها انجام می‌شود. 

وی توضیح داد: این رقم در 6 روز هفته همان 90 تا 100 هزار برگه بارنامه است و فقط جمعه‌ها به دلیل تعطیلی 40درصد این رقم بارنامه کاهش می‌یابد.

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: ظرف دیروز و امروز موضوع بارنامه‌ها را بررسی کردیم و شرایط عادی است و حمل‌ونقل کالا طبق روال و برنامه در کشور به صورت منظم در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.