| کد خبر: 197827 |

سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز منصوب شد

در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای، سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز معرفی و از خدمات مدیر پیشین این اداره‌کل قدردانی شد.

تین نیوز
در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای، سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز معرفی و از خدمات مدیر پیشین این اداره کل قدردانی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد تیموری، معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان در مراسم تودیع و  معارفه سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز در کرج اظهار داشت: راه های استان البرز ، شریان های حیاتی کشور است و به دلیل موقعیت استراتژیک و همجواری آن با پایتخت و همچنین قرار گرفتن در محل عبور مسافران غربی و شمال غرب کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و باید نگاه ملی به راه های این استان داشت. ​

وی با اشاره به این که بیش از ۹۰ درصد جابه جایی کالا و مسافر کشور از طریق جاده انجام می شود و این امر بیانگر اهمیت حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای در کشور است، افزود: در بخش حمل ونقل جاده ای کشور بیش از ۶۰۰ هزار راننده حرفه ای با بیش از ۴۶۰ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی و در قالب ۷۳۰۰ شرکت در بخش جابجایی کالا و مسافر کشور فعال هستند.

تیموری با تاکید بر این که کارهای راهداری و نگهداری راه ها مهم و فعالیتی شبانه روزی و مداوم است که برای نگهداری، بهسازی و ارتقای سطح سرویس راه ها درسطح کشور در حال انجام است، گفت: علاوه بر اقدامات جاری راهداری، به دلیل آسیب دیدگی بیش از ۱۵ هزار کیلومتر راه و خسارت ۳۵۰۰ میلیارد تومانی به راه ها و ابنیه در سیل های ابتدای سال، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ، اقدامات خوبی برای بازسازی راه های استان های سیل زده انجام داده و همچنان ادامه دارد.

براساس این خبر، در این مراسم علی درویش پور معاون عمرانی استانداری البرز نیز ضمن تقدیر از اقدامات خوبی که در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان انجام شده است، بر ادامه این روند تاکید کرد و افزود: در تمامی جوامع بخش حمل ونقل نقش بسزایی در توسعه دارد و با گسترش زیر ساخت های حمل ونقلی و ارتقای شیوه های مختلف حمل و نقل توسعه محقق می شود.

وی با اشاره به اهمیت استان البرز و حجم بالای تردد در  این استان، پیگیری اجرای طرح های عمرانی و ساخت و توسعه شبکه های حمل ونقل را از اولویت های استان البرز ذکر کرد و افزود: همه مدیران استان باید تلاش مضاعفی برای فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر برای مردم داشته باشند و با پشتکار و همت والا، خدمات شایسته ای به مردم ارائه کنند.

گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز نیز در این مراسم، ضمن تاکید بر تعامل مناسب بین بخش های مختلف دست اندرکار در ایمنی استان، به شرایط خاص استان البرز اشاره کرد و گفت: به رغم تردد بالای استان، با تلاش همه جانبه سازمان ها و نهادهای ذی ربط در این بخش، آمار تصادفات رانندگی در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

گودرز محمودی سرپرست جدید این اداره کل نیز طی سخنانی به برنامه های آینده برای بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اشاره کرد.

در این مراسم، جهانی مدیرکل سابق راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز اقدامات انجام شده را شامل تعریض آزادراه تهران- کرج، دیوار کشی و ایمن سازی محور کرج- چالوس، پایدار سازی تونل امیر کبیر با روش های نوین و به عنوان اقدامی خاص در سطح کشور، جایگزینی نیوجرسی در سطح آزادراه تهران- کرج- قزوین، تعمیرات اساسی ابنیه فنی و پل های استان، نوسازی ناوگان راهداری و ... را ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفتنی است، گودرز محمودی، پیش از این مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان های چهارمحال و بختیاری، بوشهر و همدان بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.