| کد خبر: 189716 |

◄ انتصاب مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور

در پی انتصاب رضا اکبری به‌عنوان معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، افشین پیرنون به عنوان مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای معرفی شد.

تین نیوز

در پی انتصاب رضا اکبری به عنوان معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، افشین پیرنون به عنوان مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای معرفی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان با حضور در مراسم معارفه مدیرکل دفتر نگهداری راه های این سازمان ضمن قدردانی از خدمات تخصصی رضا اکبری مدیرکل اسبق دفتر نگهداری راه ها، اظهار داشت: دکتر اکبری از مدیران توانمند، اخلاق مدار و تخصصی در حوزه راهداری است که امید است در مسوولیت جدید خود به عنوان معاون راه فرعی و روستایی سازمان در راستای توسعه این بخش و ارتقای سطح سرویس و خدمات قابل ارایه به کاربران این بخش گسترده از راههای کشور با بهره گیری از تخصص و توان خود و نیروی انسانی توانمند، همچنان موفق عمل کند. 

این گزارش حاکی است رضا اکبری مدیرکل سابق دفتر نگهداری راهها گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده در دوره تصدی خود ارایه کرد و بر لزوم انجام کار تیمی و تعاملات در حوزه نگهداری راهها با توجه به سختی انجام کار با توجه به کمبود اعتبارات و وسیع بودن حوزه کاری تاکید کرد .

همچنین افشین پیرنون سرپرست دفتر نگهداری راه ها طی سخنانی به برنامه ها و اهداف و فعالیت های پیشنهادی خود در این بخش اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری کلیه دفاتر زیر بخش معاونت راهداری در جلسات ارتقای اهداف و راهکارهای اجرایی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.