| کد خبر: 189546 |

در سال گذشته صورت گرفت:

◄ رسیدگی به 305 مورد تخلفات مربوط به شرکت ها و رانندگان حمل و نقل جاده ای برون شهری گیلان

به 305 مورد تخلفات مربوط به شرکتها و رانندگان حمل و نقل جاده ای برونشهری گیلان رسیدگی شد.

تین نیوز

محمد رضا نازک کار مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته به تخلفات 121 پرونده شرکت حمل و نقل در کمیسیون ماده 12 و 184 پرونده تخلف رانندگان نیز در کمیسیون ماده 11 مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گیلان با اعلام این مطلب افزود: از 121پرونده رسیدگی شده87 فقره پرونده تخلف شرکت مربوط به بخش حمل و نقل کالا بوده اند که به دلیل تخلفاتی مانند عدم مهار بار مناسب– عدم درج صحیح مشخصات بارنامه– صدور بارنامه برای وسائط نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی مناسب و عدم حضور به موقع مدیران فنی – استفاده غیر مجاز از کارت هوشمند رانندگان- اخذ کمیسیون اضافی و .... بوده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: طی این مدت تعداد 34 فقره پرونده مربوط به شرکتهای مسافربری بوده که اهم تخلفات این شرکتها عدم پرداخت به موقع دیون دولتی-حمل بار تجاری با ناوگان عمومی مسافربری –برخورد نامناسب متصدیان شرکت با مسافرین – اخذ وجه اضافی از رانندگان –جذب مسافر خارج از محیط پایانه بوده است که در کمیسیون ماده 12 اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفته و منتهی به تذکر کتبی و جریمه نقدی شده است.

وی گفت: همچنین طی این مدت تعداد 184 فقره پرونده مربوط به رانندگان بخش مسافر و کالا نیز در کمیسیون ماده 11 اداره کل مورد بررسی قرار گرفت و منجر به قطع خدمات (لغو کارت هوشمند از یکماه تا یکسال) گردیده که عمده تخلف آنها عدم رعایت شئونات اخلاقی در محیط پایانه ها –عدم صدور بلیت بین راهی برای مسافرین-حمل بار با وسائل نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی مناسب-عدم برخورد مناسب با مسافرین –حمل بار تجاری و .... بوده است.

رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای برون شهری بر عهده کمیسیون ماده12 و رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل عمومی برونشهری در کمیسیون ماده 11 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد بررسی قرار می گیرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.