| کد خبر: 181358 |

◄ ایمن سازی 50 مدرسه حاشیه راه های گلستان در حال انجام است

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خبر داد: در سال تحصیلی 97-98 ایمن‌سازی حدود 50 مدرسه حاشیه راه‌های استان بااعتباری بالغ‌بر 3.8 میلیارد ریال در حال انجام است.

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان خبر داد: در سال تحصیلی 97-98 ایمن سازی حدود 50 مدرسه حاشیه راه های استان بااعتباری بالغ بر 3.8 میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گلستان، رحیم باقری در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: در استان گلستان 170 مدرسه در حاشیه راه های برون شهری وجود دارد که طی سال های اخیر، ایمن سازی بیش از 100 مدرسه (حداقل یک بار در سال) صورت گرفته است.

به گفته وی، اقدامات ایمن سازی فیزیکی و فرهنگی این نوع مدارس باهدف افزایش هشدار به خودروهای عبوری و به وجود آوردن کانال مناسب برای عبور دانش آموزان در قالب پروژه هایی با در نظر گرفتن معیارها و پارامترهای مختلف و با توجه به اعتبار تخصیص یافته انجام می شود.

 باقری اضافه کرد: نصب تابلوهای ایمنی و هشداردهنده محدودیت سرعت و آموزش نکات ترافیکی به دانش آموزان توسط پیمانکاران دارای صلاحیت در امر آموزش در قالب نمایش عروسکی، توزیع اقلام کمک آموزشی مانند پیک راه ایمن و آموزش عملی عبور و مرور ایمن در پارک ترافیک گرگان و گنبدکاووس ازجمله این اقدامات است.

 وی افزود: موقعیت جغرافیایی خاص و سرعت تردد وسایل نقلیه درراه های برون شهری موجب شده تا عابرین پیاده ازجمله دانش آموزان مدارس حاشیه راه های استان در هنگام عبور از عرض راه در معرض تصادف با خودروهای عبوری قرار گیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.