| کد خبر: 180091 |

◄ طرح ارتقا سطح ایمنی راکبان موتور سیکلت برگزارشد

تعداد 120 نفر از راکبین موتورسیکلت واجد شرایط کلاه ایمنی اهدا و نهایتا این همایش با اجرای مانور در سطح روستای اک خاتمه یافت.

تین نیوز

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین؛ با اشاره به اهمیت افزایش سطح ایمنی برای همه افراد در همه سنین تاکید کرد: اجرای طرح ارتقا سطح ایمنی راکبین موتورسیکلت به منظور کاستن از تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی موتورسیکلت سواران در طول جاده ها به ویژه درراه های روستایی که از آمار بالایی برخوردار است، مدنظر است.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین، جبار قهاری در ادامه با اشاره به این که بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی استان را راکبین موتورسیکلت تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: از جمله اهداف اجرایی این همایش را آشنایی موتورسواران با نحوه تردد ایمن در جاده ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات برشمرد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین در خاتمه ابراز امیدواری کرد موتورسیکلت سواران روستای اک با فراگرفتن موارد آموزشی این همایش نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیش تری داشته باشند.

در ادامه این مراسم بهمن طاهرخانی نماینده مردم شریف تاکستان، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان و نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری هم در ارتباط با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه استفاده از کلاه ایمنی، توجه به خطرات و آسیب های اجتماعی ناشی از تصادفات رانندگی که به کانون خانواده ها و کشور وارد می شود و تشریح آمار تعداد راکبین موتورسیکلت و تخلفات این حوزه درروستای اک پرداختند و در خلال این همایش، اجرای نمایش و پخش کلیپ های آموزشی به نمایش گذاشته شد.

هم چنین به تعداد 120 نفر از راکبین موتورسیکلت واجد شرایط کلاه ایمنی اهدا و نهایتا این همایش با اجرای مانور در سطح روستای اک خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.