| کد خبر: 171290 |

◄ سن استهلاک کامیون در کارگروه نحوه اجرای تن‌کیلومتر قطعی شد

ما برای مستهلک کردن سرمایه و پرداخت سود مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش کامیون دارای دنبال یک فرمول بودیم که قبل‌تر نتوانسته بودیم به اجماع درباره آن برسیم.

تین نیوز

نماینده کامیونداران در کارگروه تعیین نحوه اجرای تن کیلومتر گفت: بر اساس فرمول نهایی شده، میانگین عمر هر کامیون 15 سال، عمر مفید 10 سال و و 25 سالگی را سن استهلاک و خروج کامیون از چرخه حمل و نقل قرار دادیم.

مالک نخعی نماینده کامیونداران در کارگروه تعیین نحوه اجرای تن‌کیلومتر در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز به تشریح جدیدترین مرحله از پیشرفت مذاکرات در کارگروه بر سر موضوع تن‌-کیلومتر پرداخت

وی دراین‌باره گفت: بر سر تعیین یکی از پارامترهای مهم یعنی دوره استهلاک کامیون در جلسه کارگروه به تفاهم رسدیم.

او در خصوص جزییات این تفاهم گفت: ما برای مستهلک کردن سرمایه و پرداخت سود مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش کامیون‌دارای دنبال یک فرمول بودیم که قبل‌تر نتوانسته بودیم به اجماع درباره آن برسیم.

مالک نخعی با توضیح اینکه هر کامیون صفری که وارد چرخه حمل‌ونقل شود یک دوره استفاده دارد، گفت: مستهلک کردن این دوره محل تردید بود که در جلسه کارگروه به این نتیجه رسیدیم که ابتدا میانگین سنی ناوگان را مشخص کنیم و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

این کامیون‌دار و فعال حمل‌ونقلی ادامه داد: بر اساس فرمول نهایی شده، میانگین عمر هر کامیون 15 سال، عمر مفید 10 سال و و 25 سالگی را سن استهلاک و خروج کامیون از چرخه حمل و نقل قرار دادیم.

او در خصوص اهمیت این فرمول و تأثیر آن در پیشبرد اجرای طرح تن کیلومتر، گفت: لازم بود که این فرمول را مشخص می‌کردیم و نرخ‌های بازگشت را در آ« لحاظ کنیم تا به عدد سوددهی برسیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    با سلام بنظر بنده این سن ۲۵سال برا کامیون خیلی کمه چون تابحال خیلی بازدهی نداشته که با اجرا اولین این همه ماشین از رده خاج بشه ودر خصوص زمان اجرای شدن باید عرض شود که دیگه اخرین نفس هامون اونقدر منتظر موندیم دیگه نمیتونیم ادامه بدیم