| کد خبر: 165966 |

◄ افزایش تعامل راهداری با اصناف

معاون وزیر راه و شهرسازی رویکرد راهداری توسعه خدمات بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، مسافر و بین‌المللی از طریق تعامل و هماهنگی با اصناف و تشکل‌های صنفی اعلام کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی رویکرد راهداری توسعه خدمات بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، مسافر و بین‌المللی از طریق تعامل و هماهنگی با اصناف و تشکل‌های صنفی اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا در آیین اختتامیه دو روز گردهمایی رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور گفت: ساماندهی روزانه 8 میلیون تردد جاده‌ای ، بالغ‌بر سالانه 600 میلیون تن جابه‌جایی کالا و بالغ‌بر 8 میلیون و 500 هزار نفر جابه‌جایی مسافر تنها در ایام نوروز توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در کشور، حاصل پشتکار، صداقت و اعتماد جامعه به کارکنان تلاشگر راهداری و حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای در سراسر کشور است.

 حسن‌نیا گفت: تدابیر و برنامه‌های موثر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای مطلوب برنامه‌های ادغام بخش راهداری با حمل‌ونقل جاده‌ای در کشور که از دو سال پیش آغاز شده است .

او گفت: خدمات‌رسانی به هم‌وطنان و خدمات‌گیرندگان در بخش حمل‌ونقل و شبکه راه‌های کشور در حد مطلوب است و بدون تردید این روند با شتاب بیشتری در سال جدید و سال‌های آتی صورت خواهد پذیرفت .

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل کالا و مسافر، چه داخلی و چه بین‌المللی ، همین‌طور تشکل‌های صنفی بخش نقش مهمی در اقتصاد ملی ، اشتغال و بهره‌وری ایفا می‌کنند.

او در این جلسه گفت:  باوجود 9 هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری ، 21 هزار نیروی انسانی فعال در سراسر کشور در بخش حاکمیتی و اعتبارات و منابع مالی موجود شما عزیزان می‌توانید با یک نگاه جدید به وضع موجود، شرایط و خدمات بهتری ازآنچه هست ارائه دهید.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای او افزایش سطح ایمنی راه‌ها را از برنامه‌های اصلی سازمان راهداری اعلام کرد و گفت: هزینه‌ای بالغ‌بر 30 هزار میلیارد تومان ناشی از سوانح جاده‌ای با اجرای طرح‌های ایمنی و اقدامات پیشگیرانه با همکاری تمام ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور  و کاهش تصادفات کاهش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.