| کد خبر: 158726 |

مراسم معارفه معاون جدید برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

◄ توسعه سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل ادامه می‌یابد

مراسم معارفه معاون جدید برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیئت عامل، معاونین و مدیران ستادی، رئیس پلیس‌راه راهور، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

تین نیوز

مراسم معارفه معاون جدید برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیئت عامل، معاونین و مدیران ستادی، رئیس پلیس راه راهور، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  برگزار شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های ارزنده معاون سابق برنامه ریزی سازمان در اجرای پروژه های سیستم های حمل ونقل هوشمند، اظهار کرد: ازجمله پروژه های موفق سازمان در سال های اخیر که  در سطح کشور اجرا شد سامانه 141 است که با توسعه این سامانه، ازجمله راه اندازی سامانه پیامکی، تلفن گویا، وب سایت، اپلیکیشن، اطلاعات تردد و وضعیت ترافیکی محورهای مختلف به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان و کاربران در داخل و خارج از کشور قرار می گیرد.

آدم نژاد 2

وی افزود: پروژه های دیگری ازجمله نصب ترددشمارها، دوربین های ثبت تخلفات سرعت، نصب دستگاه های wim و کنترل تردد کامیون ها در محورهای شریانی و اصلی، به صورت متمرکز و یکپارچه در سراسر کشور به اجرا درآمده است و همچنان درحال توسعه و گسترش است. 

کشاورزیان از پروژه ساخت پاسگاه های پلیس راه به روش پیش ساخته به عنوان یک پروژه موفق در حوزه برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اشاره کرد و افزود: اجرای این پروژه زمان بر و با مشکلاتی همراه بود که با همکاری پلیس راه پاسگاه های جدید پلیس راه احداث و با تلاش های صورت گرفته از سوی دفتر فنی و امور پیمان ها تعداد 25 باب از این پاسگاه ها در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. 

کشاورزیان

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، با آرزوی موفقیت برای آدم نژاد در سمت جدید (مدیرعامل شهر فرودگاهی امام) یادآور شد: پروژه توسعه فرودگاه امام یکی از مهم ترین پروژه های وزارت راه و شهرسازی به شمار می رود و توسعه خدمات حمل ونقل هوایی و ایرلاین ها در بستر یک فرودگاه با ظرفیت کافی و توسعه یافته فراهم می شود. 

وی همچنین از فرامرز مداح معاون جدید برنامه ریزی این سازمان به عنوان مدیری سخت کوش، متخصص و توانمند در فعالیت های IT و سیستم های هوشمند حمل ونقل جاده ای در سازمان یادکرد و خواستار گسترش فعالیت های موجود در این حوزه گردید. 

بر اساس این گزارش سردار حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا با حضور در این مراسم با تقدیر از خدمات معاون سابق برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در حوزه حمل ونقل جاده ای و برقراری تعامل و همکاری مناسب و مؤثر با پلیس راه در پیشبرد برنامه های ارتقای ایمنی در جاده های کشور، اظهار کرد: مجموعه برنامه ریزی یکی از حوزه های پرکار و پرفعالیت است که پلیس راه با آن تعامل دارد و امیدوارم با ادامه روند همکاری ها پروژه های تعریف شده در این حوزه سامان دهی شود و هدف ارتقای ایمنی در عبور و مرور و برقراری نظم اجتماعی تحقق پیدا کند. 

شهرام آدم نژاد معاون سابق برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز طی سخنانی در ابتدای مراسم گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریتی بیان کرد و افزود: در حوزه حمل ونقل و برنامه ریزی طرح های خوبی پیشنهاد شده که به مرور به کارهای بزرگی تبدیل شد و همچنان درحال توسعه و گسترش است ازجمله نوسازی ناوگان جاده ای حمل ونقل، داده پردازی و اطلاعات ثبتی، یکپارچه سازی داده ها، توسعه سیستم های حمل ونقل هوشمند و سامانه های ثبت تخلفات سرعت، که با همکاری سایر دستگاه ها ازجمله پلیس راه کشور از روند رو به رشدی برخوردار بوده است. 

وی موفقیت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای را درنتیجه همدلی و همراهی مدیران و کارکنان، شفافیت در کار و تعامل و ارتباط خوب با سایر سازمان ها دانست و افزود: پروژه های دیگری در حوزه برنامه ریزی تعریف شده است ازجمله پروژه سپهتن و تجهیزات درون خودرویی که در سایر کشورها هم مورد بهره برداری قرارگرفته است و اجرای آن برای سازمان ارزش افزوده ایجاد می کند. 

کشاورزیان 2

فرامرز مداح معاون جدید برنامه ریزی نیز ضمن ابراز خشنودی از ادامه فعالیت در حوزه برنامه ریزی و تداوم درروند توسعه سیستم های هوشمند و فن آوری اطلاعات در بخش حمل ونقل جاده ای، افزود:

یکی از پروژه های موفقی که در سطح ملی در سنوات اخیر پیشنهاد و اجرایی گردید توزیع سوخت بر اساس پیمایش است که با اجرای آن صرفه جویی های ارزی قابل توجهی در کشور فراهم گردیده است. 

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح تقدیر به شهرام آدم نژاد از خدمات ایشان در دوره تصدی قدردانی به عمل آمد و حکم جدید فرامرز مداح به عنوان عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ابلاغ گردید.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.