| کد خبر: 145412 |

بهره برداری از طرح آسفالت 16 کیلومتر از آسفالت محور ارومیه - اشنویه

به مناسبت هفته دولت از طرح آسفالت 16 کیلومتر از آسفالت محور ارومیه – اشنوبه بهره برداری شد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از این طرح که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد، با تاکید بر توجه ویژه به وضعیت راههای استان بعنوان مهمترین زیرساخت توسعه ای گفت: دولت توسعه در تمامی بخش ها در دستور کار قرار دارد بطوریکه در هفته دولت امسال ۳۷۵ طرح عمرانی و اقتصادی بهره برداری و ۵۷ طرح کلنگ زنی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور ارومیه – اشنویه اظهار داشت: فاز نخست این طرح در سال 95 با اعتباری به مبلغ دو میلیارد و 800 میلیون تومان کلنگ زنی و در قالب آن 5/9 کیلومتر از این محور آسفالت و لکه گیری شد.

خادم ادامه داد: در ادامه اجرای طرح روکش و لکه گیری آسفالت محور ارومیه – اشنویه فاز دوم این طرح در سال جاری نیز با یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار و در 5/6 کیلومتر اجرا و در هفته دولت به بهره برداری رسید. اجرای طرح روکش و لکه گیری 16 کیلومتر از آسفالت محور ارومیه – اشنویه به عرض 8/6 متر و با ضخامت 8 سانتی متر اجرا شده است که در افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه تاثیربه سزایی خواهد داشت.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.