| کد خبر: 235035 |

◄ کاندیداهای احتمالی ریاست سازمان بنادر و دریانوردی+ نام 15 کاندیدا

یکی از معاونت هایی که در چند روز گذشته اسامی کاندیداهای احتمالی برای تصدی آن در محافل حمل و نقلی بیشتر شنیده شده، سازمان بنادر و دریانوردی است.

تین نیوز

 چند روز پیش رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، علی جعفری را به‌عنوان مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، به دنبال این انتصاب، گفته شده است طی هفته آینده وضعیت معاونت های وزارت راه و شهرسازی نیز مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

یکی از معاونت هایی که در چند روز گذشته اسامی کاندیداهای احتمالی برای تصدی آن در محافل حمل و نقلی بیشتر شنیده شده، Lمدیریت عاملی سازمان بنادر و دریانوردی است.

آن چنان که در محافل حمل و نقلی عناون شده افراد زیر (به ترتیب حروف الفبا) از جمله افرادی و یا کاندیداهای مطرح برای تصدی مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی هستند:

1 - احمدی بافنده، محمد - مدیرعامل اسبق شرکت بهره برداری مترو تهران

2 - اسلامی، جلیل - معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی

3 - الهیار، محمدرضا - معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی

4 - امامی، محمدرضا - معاون اسبق توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی و معاون سابق شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی

5 - ایزدیان، سعید - معاون اسبق سازمان بنادر و دریانوردی

6 - حق شناس، هادی - استاندار گلستان و معاون اسبق سازمان بنادر و دریانوردی

7 - راستاد، محمد -مدیرعامل فعلی سازمان بنادر و دریانوردی

8 - سرایی، خسرو - مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه ها

9 - شاکری، مرتضی (سردار بازنشسته) - از مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء

10 - صفایی، علی اکبر - مشاور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرعامل ذاسبق شرکت ملی نفتکش

11 - صمدی مرزوئی، محسن - (سردار) مدیرعامل سابق شرکت صنعتی دریایی صدرا

12 - قربانی، حسین - معاون فنی مهندسی موسسه مکین قرب نوح

13 - محمدعلی بیگی، رضا - از کارشناسان حوزه دریایی

14 - منتصر کوهساری، فرهاد - معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی

15 - هاشمی، عدل - از سرداران قرارگاه خاتم الانبیا

به گزارش تین نیوز، با توجه به مطرح شدن این اسامی برای مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی، تین نیوز یک نظر سنجی در این زمینه منتشر خواهد کرد که مخاطبان می توانند با شرکت در آن به یکی از این افراد که به نظرشان مناسب تصدی این پست است، رای دهند.

توجه: بدیهی است اسامی فوق فقط بر اساس گمانه زنی و نظرات مطرح در حوزه  دریایی و بندری درج شده است.

  این خبر با اطلاعات بیشتر تکمیل خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بازنشسته دریایی 23 21

    با سلام
    به نظر بنده هیچکدام از اسامی ذکر شده برای مدیرعاملی این سازمان مناسب نیستند. در ضمن انتخاب مدیرعامل از بین کارکنان فعلی و پیشین سازمان بنادر اصلا درست نیست چون اگر توانمند و دلسوز بودند در پست های کنونی و پیشین شان موفق عمل می کردند. سازمان مدیرعاملی می خواهد که دلسوز، شجاع، آگاه، فساد ستیز، شفاف و مردمی باشد.

    • تین نیوز 6 3

      سلام ممنون از نظر شما. اما لطفا اسم افرادی که مناسب میدانید را پیشنهاد کنید.

    • علیرضا 2 0

      انتخاب آقای مهندس علی بیگی را به آقای مهندس رستم قاسمی توصیه میکنم. البته وزیر می تواند همه کاندیداهای مطرح را دعوت به یک نشست کند تا با دیدگاها و برنامه های آنها آشنا شوند. چون واقعا دیدیم که در این ۱۶ سال گذشته مدیرانی بودند که سابقه چندین ساله مدیریتی داشتند ولی چون دانش و صداقت و شجاعت کافی نداشتند نه تنها نتوانستند اقدام مثبتی داشته باشند بلکه سازمان ها و شرکت ها را ویران کردند.

    • بازنشسته دریایی 2 0

      حال که نام آقای مهندس علی بیگی هم به لیست اضافه شده، البته نام های دیگری در طی روز به لیست اضافه شده ! باید عرض کنم که ایشان بهترین گزینه هستند. اگر وزیر خواهان بهتر شدن عملکرد سازمان بنادر هستند باید ایشان را انتخاب کند.

    • کارمند سازمان بنادر 4 2

      چنین نظریه ای همانند این است که بگوییم انتخاب رئیس جمهور ار بین شهروندان ایرانی اشتباه است چون هرچی بلد بودن و هرچی در چنته داشتن بکار بستن و نتونستن، پس بهتره بریم از غیر ایرانی رئیس جمهور بگذاریم. بنظر بنده ما مدیران خوبی در سازمان بنادر داریم که خیلی از کاندیداهای برون سازمانی قویترن

    • علی اکبر 3 6

      مدیر مردمی برای سازمان بنادر چه کاری باید بکند؟ به پرسنل رسیدگی کند!!؟ مگر مدیر برای رسیدگی به پرسنل منصوب می شود! ئالبته پزسنل مهم اند. اما اگر پرسنل خوب نباشضند مدیر هیچ کاری نمیتواند بکند! چون پرسنل بیشتر دنبال حقوق خودشان هستند تا کار برای پیشرفت کشور و سازمان.

  • نواندیش 26 27

    با سلام خدمت آقای ذهبیون
    به نظر بنده و دوستانم، بهترین و شایسته ترین گزینه برای مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی آقای مهندس رضا محمد علی بیگی هستند. از شما درخواست میشود تا در نظرسنجی نام ایشان را هم در لیست قرار دهید تا ببینید که چه استقبالی از نام ایشان خواهد شد. هم تحصیلات مرتبط دارد و هم دانش، تجربه و آگاهی خوب از این صنعت در ضمن شجاعت، صداقت و قانون مداری ایشان برای همه ثابت شده است.
    موفق باشید

    • مجید 27 24

      احسنت. به خوب نکته ای اشاره کردید. بنده هم با انتخاب آقای مهندس رضا محمد علی بیگی برای مدیرعاملی سازمان بنادر کاملا موافقم. چون در کنار دانش بسیار خوب، شناخت کاملی هم از سازمان بنادر دارند. هم ریشه و دلایل بیماری های مزمن سازمان بنادر را می داند و هم راهکارهای درمان آنرا.

      البته ناگفته نماند که پدر محترم ایشان، ۳۰ سالی در سازمان بنادر خدمت دلسوزانه و صادقانه داشتند. پدر اقای مهندس علی بیگی، انسانی دلسوز، پاک دست، باتقوا و مردمی بودند. خدا هر جا که هست نگهدار خودش و خانواده محترمش باشد.

    • حسین 10 12

      این که پدر ایشان خدمات شایسته داشته دلیل خوبی نیست. من ایشان را نمی شناسم اما بعضی از مقالات ایشون را خوانده ام. به نظرم کارشناس خوبی باشند ولی نداشتن سابقه مدیریت یک نکته منفی در کارنامه ایشان است که احتمال جدی شدن ایشان را بشدت نفی می کند

  • نواندیش 14 13

    به نظر من که دارای 15 سال سابقه فعالیت در بندر و دریا را دارم. هیچکدام از این اقایان که اسشمون مطرح است به درد مدیرعاملی سازمان بنادر نمی خورند. البته در خصوص آقای شاکری نظری ندارم چون شناختی ازشون ندارم.

    • ناشناس 1 1

      سلام ممنون از نظر شما. اما لطفا اسم افرادی که مناسب میدانید را پیشنهاد کنید.

    • فرهاد 4 6

      حتی جناب حق شناس؟

  • خبرنگار دریایی 19 23

    سلام روز خوش
    آقای وزیر یا مشاورشان اگر شناخت کاملی از آقای محمد علی بیگی داشته باشند قطعا ایشان را برای مدیرعاملی سازمان بنادر انتخاب می نماید. شک نکنید.

  • محمد از بندرعباس 25 6

    سلام خدمت دست اندرکاران محترم و زحمتکش سایت خبری تین نیوز که به واقع در صنعت حمل و نقل بی طرفانه مطالب را منتشر میکنند و به منافع مردم اهمیت می دهند.

    نظرم را در خصوص مدیرعامل آتی سازمان بنادر در سه بند زیر می گویم:

    ۱- مدیرعامل نباید از بین مدیران فعلی و قبلی سازمان بنادر انتخاب شود. حتما می پرسید چرا ؟ جواب میدهم که مدیران فعلی یا قبلی هم در زمان مدیریت شان در سازمان بنادر موفق نبودند.

    ۲- مدیرعاملی آتی باید برنامه داشته باشد و بله قربان گوی صرف رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نباشد.

    ۳- مدیرعامل آتی، باید به شایسته سالاری و مبارزه با رانت و فساد ایمان قلبی داشته باشد و عدالت و مردمی بودن را در تمامی کارهایش مد نظر قرار دهد.

    خدا نگهدار شما

  • هرچی شما بفرمایین 22 12

    والله بعضی اسامی رو که می بینم نگران آینده سازمان میشم، باز هم راستاد مدیرعامل فعلی هزار مرتبه سر تر از مجموع خیلی از آقایان دیگر است. راستی این اسم ناشناس محمد علی بیگی کیه که یکی از دوستان در موردشون نظر دادن؟

    • هموطن 30 16

      آقای مهندس علی بیگی بهترین هستتد در صنعت دریایی ایران. کافیست یادداشت ها و مقاله های خوب ایشان را بخوانید. جستجویی در اینترنت داشته باشید تا پی به دغدغه ها و دانش این بزرگوار ببرید.

    • بندر امام 4 22

      سلام
      اقای راستاد کارنامه بدی نداشته ولی اقای ایزدیان با توجه به سوابق و انقلابی بودن گزینه خوبتری هست

    • کارشناس ارشد دریایی 6 8

      با سلام
      به نظر من از میان کاندیداهای مطرح، آقای سعید ایزدیان انتخاب میشود چون به شدت حامی آقای محسن رضایی معاون اقتصادی آقای رئیسی بوده و تاحدودی میشود گفت که سیاسی است ولی علم و دانش کافی در حوزه بندری و دریایی ندارد.

      https://etedalenokhbegan.ir/?p=12506

  • رامین 4 98

    با توجه به سوابق اجرایی و اولویت های مدیریت-محور، آقای خسرو سرایی میتوانند بعنوان کاندیدای مناسب در این خصوص نام برده شوند.

    • خسرو 70 3

      ممنون رامین جان، بالاخره یک نفر از خسرو مثبت گفت

    • قاضی فقط خداست 57 1

      این خسرو سرایی کیه که ماشالا رکورد دار نظرات منفی شده؟؟ آخه چرا؟؟

    • امامدوست 47 2

      سرایی همانه که دفتردار را رییس اداره میکنه

  • هاشمی 25 18

    به نظر اینجانب اگر انتخاب براساس شایستگی و تخصص صورت پذیرد در این لیست اسامی افرادی موجود است که واقعا میتوانند برای موفقیت سازمان تلاش کنند برای مثال آقای مهندس محمد علی بیگی که واقعا چند سالی است از صداقت در گفتار و مقالات و سخنان ایشان بهره بردیم ولی اینگونه انتصابات بر اساس صلاحیت‌های غیر از تخصص صورت میپذیرد. امیدوارم فردی دلسوز و آگاه و البته شجاع انتخاب شود و از افراد متخصص و تحصیل‌کرده در مدیریت امور استفاده کنند.

    • علی 11 2

      دوستان صرف داشتن مقاله و سوابق علمی، شاخص مناسبی برای توفیق در مدیریت نمی باشد، لطفا هم سعی نکنید دوستان خودتان را به کرسی بنشانید.

  • مقدم 2 0

    سلام وقت بخیر.
    ‌با ادای احترام به شخصیت همه عزیزان معرفی شده و کاندید جهت تصدی مدیریت سازمان بنادر ودریانوردی، به نظر بنده ،این سازمان در این برهه ی حساس ،(به لحاظ منطقه ای وبین المللی) ، نیازمند مدیری شجاع و آگاه در حوزه دریایی بوده،تا این کشتی متلاطم را به ساحل امن رهنمون باشد.
    آقای مهندس رضا محمدعلی بیگی ،فردی عالم در این حوزه ، وهمچنین دارای روحیه ای جهادی بوده ، واز همه مهمتر دیدگاهی فراتر از آبهای سرزمینی و بنادر کشور دارند وهمین خصیصه ایشان میتواند جهشی مضاعف در این حوزه ایجاد نماید و بادانش و آگاهی از آخرین قوانین و دستاوردهای بین المللی،هم موجب رشد و بالندگی سازمان مذکور شده ، و هم از خسارات سنگین پیش روی کشور ، در بنادر و دریانوردی ، جلو گیری نماید

  • اشناي اشنا 18 20

    سلام به همه
    خدا وكيلي همه كساني كه اسم برده شده اند بالاخره يه سابقه مديريت دارند
    ولي اين اقا علي بيگی دیگه چرا ؟؟؟ اخه چرا بنده خدا رو میندازیم تو درد سر و‌ هول والا. اخه
    این بنده خدا با کدوم سابقه بندری ؟؟؟ . با کدام سابقه مدیریت حتی در حد رییس اداره ؟؟؟ ایشون حتی خودشم ایمان کامل داره که توی سازمان بنادر نمیتونه کارشناس ساده هم باشه و بشه
    خدایی نکنید از این کارا. خداییش بده.خوب نیست.
    گناه داره.
    من از تین نیوز متعجبم. بخدا اگر جای آقای علی بیگی بودم از بابت این خبر از تین نیوز شکایت میکردم.
    بعضی موضوعات و‌ اخبار کذب و خنده دار باعث آسیب به کار وزندگی آدمای اینحوری میشه.
    البته اخیرا بنظرم خود آقای علی بیگی هم توی تین نیوز مشغول باشه. خوب هم‌نیست از کارفرمای خودش شکایت کنه اخه.

    • تین نیوز 16 16

      1- آقای محمدعلی بیگی در تین نیوز فعالیت ندارند و فقط مطالب کارشناسی ایشان در تین نیوز منتشر می شود. مثل هر کارشناس دیگری که اقدام به ارایه یادداشتها و مقالات خود میکند!
      2- درج اسم ایشان در لیست فوق همانگونه که توضیح داده شده بر اساس پیشنهادات افراد می باشد و اگر خود ایشان موافقتی با درج اسم خود در این لیست ندارند می توانند اعلام کنند تا اسم ایشان حذف شود.

    • نواندیش 17 16

      با سلام
      باید صبر کرد و قضاوت نکرد آشنای آشنا. همه می دانند که متاسفانه در انتخاب افراد برای پست های سازمان بنادر (از اعضا هیات عامل گرفته تا مدیران کل) تخصص جایی نداشته و ندارد که اگر داشت اوضاع سازمان بنادر اینچنین نبود. سری بزنید به بنادر و اسکله های تجاری ایران تا بهتر متوجه عمق فاجعه شوید. برای شما تجربه مدیریتی کاندیداها مهم است و برای بنده تخصص، تعهد، صداقت و انگیزه آنها. باز هم معتقدم که بهترین گزینه در بین کاندیداهای مطرح آقای مهندس رضا محمد علی بیگی است. البته ادبیات نوشتاری شما به دلیل اینکه ایشان منتقد عملکرد 8 سال گذشته سازمان بنادر و دریانوردی بوده اند، دور از ذهن نبود.

    • همسایه آشنا 16 5

      پست مدیرعاملی سازمان بنادر تا حدود زیادی جنبه بین المللی و حتی سیاسی دارد. دولت بعید است این مسئولیت را با صرف تخصص به فردی واگذار کند! مدیرعامل سازمان باید درک مناسبی از مسایل سیاسی هم داشته باشد و در غیر اینصورت باید تابع کامل باشد. آقای سعیدنژاد نمونه مدیر سیاسی و آقای راستاد نمونه متخصص تابع!

  • مشاور 16 90

    با سلام - به نظر من سه نفر از میان کاندیداهای معرفی شده، شانس بیشتری نسبت به بقیه کاندیداها دارند. 1- آقای خسرو سرایی 2- آقای علی اکبر صفایی 3- اقای رضا محمد علی بیگی هر کدام از این آقایان مدیرعامل شوند سازمان بنادر را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.

    • کارمند سازمان بنادر 71 11

      شما چطور به خودتان اجازه می دهید فرد خوشنام و خوش سابقه ای همچون صفایی رو در کنار فرد بد سابقه و بدنامی چون سرایی قرار دهید؟؟!! بهتر نیست قبل از رای دادن و اظهار نظر در مورد کاندیداها کمی درباره گذشته انها و میزان رضایت سازمان بنادر از انها تحقیق نمایید؟ تشکر

  • علی 13 23

    با سلام

    محمد علی بیگی، ایشان کلا با هر چیزی مخالفه و چهار تا مقاله با یادداشت در سطح کارشناسی معمولی هم نیست (البته تین نیوز با هدف خاصی اینو مطرح می کنه)، معاونین فعلی سازمان اصلا شایستگی مدیرعاملی ندارند چرا تا امروز هم‌ براساس ضوابط و رابطه پست داشتند نه شایستگی، از اسامی فوق اقای راستاد از همه با دانش تر است و در بدترین شرایط حاکم بر اقتصاد و فضای کسب و‌کار عملکرد خوبی ارایه داد، در لیست بالا تنها فرد لایق و کارامد صفایی است. تین نیوز هم با اعلام بعضی از اسامی نشان داد که دانش خودش هم فقط در سطح ترجمه چیزی بیشتر نیست

  • رضا 15 29

    اخه محمد علی بیگی این چند سال فقط چند مطالب فاقد بار علمی و کارشناسی ارایه داده ایشان در حد یک کارشناس معمولی سازمان بنادر هم نیستند. اسامی فوق هیچ کدام در حد مدیر عامل بودن سازمان نیستند. سازمان در شرایط فعلی نیاز به فردی دارد که علاوه بر داشتن علم مدیریت و سوابق کافی، ارتباطات خوبی با مجلس و دولت داشته باشه. بعد دانش بندری و دریایی با داشتن معاونین و مشاوران متخصص قابل تامین است

  • مهدی 53 19

    با سلام
    اسامی بیگی، سرایی، حق شناس و ... بیشتر به جوک شبیه هستند تا ....
    اسامی فوق بجز راستاد فاقد علم مدیریت در سطح مدیر عامل سازمان هستند

  • سامان 23 10

    سلام روز خوش
    بعید میدانم آقای محمد علی بیگی برای این پست انتخاب شوند چون ایشان مطالبه گر شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری و عدالت محوری در صنعت دریایی ایران هستند. برای کسب اینگونه پست های سازمانی نیازی به تخصص نیست فقط کافیست بازی را بلد باشی و بله قربان گو و چشم قربان گوی کسانی باشی که تو را به این مقام رسانده اند. این است واقعیت تلخ این روزهای کشور

  • با تجربه ۲۰ ساله در صنعت دریایی 21 93

    سلام. همه این کاندیداهای محترم تخصص بندری و دریایی دارند ولی تعداد اندکی از آنها تخصص کافی و لازم را دارند.

    کاندیداهایی که تخصص کافی و لازم را دارند به شرح زیر است:

    ۱- آقای خسرو سرایی
    ۲- آقای رضا محمد علی بیگی
    ۳- آقای محمدرضا اله یار
    ۴- آقای محمد راستاد

    حال باید دید آقای وزیر و رئیس جمهور مردمی کدامیک را برای مدیرعاملی انتخاب می نمایند.

  • کارشناس 2 0

    انتخاب آقای مهندس محمد علی بیگی، یعنی پایان دادن به نبود شفافیت. نبود پاسخگویی، نبود شایسته سالاری و عدالت و خیلی معضلات دیگر سازمان بنادر که آقای رئیس جمهور و وزیر ایشان قول برطرف نمودن آنها را به مردم داده اند.

  • در جستجوی عدالت 29 2

    سازمان بنادر نیاز به مدیرعاملی دارد که در مرحله اول صادق و پاسخگو باشد و بیت المال را صرف ساخت اسکله ها و بنادری نکند که ۸ سال است با ۴۰ درصد ظرفیت در حال بهره برداری هستند. میلیاردها تومان پول ملت را صرف ساخت و سازهایی کردند که هیچ توجیه اقتصادی و اجتماعی نداشته ! زیرساخت هایی که با چندین برابر قیمت معمول ایجاد شده اند ! سازمان بنادر نیازمند مدیرعاملی است که شجاعانه و عالمانه دست به اصلاحات اساسی و گسترده در سازمان بزند.

  • کارمند سابق کشتیرانی 22 16

    اول سلام دوم آرزوی سلامتی برای همه

    بنده کاملا آقای محمد علی بیگی را می شناسم. نظرات را که دیدم متاسفانه متوجه شدم بعضی از آقایان گویا قصد دارند تا عقده ای درونی شان در اظهار نظر ها ابراز نمایند و قصد تخریب شخصیت کاندیداها را دارند ! البته متاسفانه اینگونه اقدامات را در تمامی انتخابات ملی هم دیده ایم و توقع بیش از این را هم نداریم.

    چند نکته را لازم دیدم که بنویسم.

    ۱- شخصیت همه کاندیداها قابل احترام است و همه این عزیزان بنا به توان و تجربه شان در بخش های مختلف صنعت دریایی تلاش ها نموده اند. پس لطفا بی احترامی نکنیم.

    ۲- آقای علی بیگی در این ۸ سال گذشته تلاش های ارزشمند و مستمری داشته اند که بر عالمان دلسوز صنعت دریایی روشن است. تلاش هایی که محور همه آنها تقویت باور مسئولین سازمان بنادر به شفافیت و پاسخگویی و عدالت و شایسته سالاری در اموراتشان بوده و انشالله خواهد بود‌.

    ۳- بعضی از نظردهندگان چون اطلاعات کافی از روحیات، باورها و دانش و تجربه آقای علی بیگی را ندارند بدون هیچ تحقیقی اقدام به زیر سوال بردن ایشان را در دستور کار قراردادند. که البته طبیعی هم است. چون دیده ایم که در مناظرات انتخاباتی دوره های مختلف ریاست جمهوری هم چنین رفتارهایی وجود داشت.

    ۴- اگر آقای رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای مدیرعاملی سازمان بنادر هستند، منطقی و عادلانه است تا در قالب نشستی با کاندیداهای مطرح صحبتی داشته باشند تا با دیدگاها و سیاست های آنها آشنا شوند.

    ۵- از همه مخاطبین خواهش میکنم تا در نقطه نظراتشان به شخصیت و دانش افراد توهین نکنند و افراد را بی هیچ تحقیق و بررسی قضاوت ننمایند.

  • دوست آشنا 17 28

    اقای علی بیگی تا آن جا که من اطلاع دارم چند سال پیش یک سری اطلاعات در خصوص کنوانسیون جمع آوری کرده بود و قصد داشت به سازمان بنادر بفروشه بعد که موفق نشد از اون روز به بعد شروع به انتقاد بی پایه و اساس و فاقد هر گونه اظهار نظر کارشناسی از سازمان کرد. اخه ایشان فاقد هر گونه دانش مدیریت بندری می باشد و صرفا آشنایی با چند کنوانسیون دلیل بر کاندیداتوری نمی شود.

  • امید 15 27

    بهترین گزینه آقای دکتر سیاوش خدابخشی هستن با سابقه بیش از بیست سال و خدمت در تمام سطوح بصورت تخصصی،اقای راستاد بنادر رو یک دهه عقب برد و مدیران خبره رو خانه نشین کرد صد حیف

  • سرمهندس کشتی های اقیانوس پیما 26 10

    سلام صبح بخیر
    به نظر من هم مدیرعامل جدید نباید از بین مدیران یا معاونین فعلی و سابق سازمان بنادر انتخاب شود. مدیرعامل جدید باید تحصیلات و سابقه کار دریایی یا بندری داشته باشه. سابقه مدیریتی چندان مهم نیست چون در نظام اداری ایران، مدیران بر اساس رابطه انتخاب می شوند و هیچ نظارتی هم بر عملکرد آنها وجود ندارد و به راحتی از مقام های شان استعفا میدهند یا برکنار می شوند !

    مدیرعامل ، معاون یا مدیرکل شدن در دستگاه های دولتی و شبه دولتی ایران خیلی ساده است. کافیست تصمیم بالایی ها بر این شود که فلانی باید مدیرعامل یا معاون شود‌.

  • بازرس دریایی 38 17

    با سلام

    بنده آقای علی بیگی را انسان محترم ، دلسوز و متعهدی می دانم و البته خبره در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی. دلیل این همه هجمه به ایشان را در عدم تمایل شان به همکاری با دستگاه های دولتی و شرکت های شبه دولتی می دانم. دلایلی هم دارند که بسیار شنیدنی و قابل تامل است. بنده مطلع هستم که ایشان از طرف اعضا هیات عامل سازمان بنادر دعوت به همکاری شدند ولی نپذیرفتند. خدا عالم است و قضاوت از آن اوست.

  • ناشناس 21 7

    اسامی ارائه شده همانند جوک است راستاد اول جواب دلیل سوخته شدن سومار جواب بدن کافیه که به مدیریت ایشان پی برد . انتصابات در سطوح مدیریتی دیگر مشخصه مدیریتی ایشان است، و در آخر خود ایشان با رابطه بر این پست تکیه زده

  • کارمند سازمان 7 25

    تمامی اسامی ارائه شده چیدمان راستاد که خود ایشان هم با رابطه به این پست رسیده ایشان در سطح کارشناسی خوب است ،بقیه اسامی سازمان بنادر نیز به همچنین

  • leila 4 111

    محمدرضا الهیار

  • کارمند بندر 24 37

    من و تعدادی از دوستانم در یک نظر سنجی میدانی از بنادر کشور بین گزینه های مطرح شده به این جمع بندی رسیدیم که آقای فرهاد منتصر کوهساری با اختلاف بیشترین اقبال را داشته اند

  • کارمند سازمان 108 9

    با سلام ضمن احترام برای آقای خسرو سرایی بزرگترین مشکل ایشان ناتوانی در ارتباط با دیگران است بنابراین ایشان نمی توانند فردی مناسب برای مدیر عاملی سازمان باشند

  • Kian 76 23

    تو رو خدا سازمان بنادری ها رو با خبرسازی و مطرح کردن اسامی یکسری آدمهای کوچک بیشتر از این نیازارد.
    بیگی؟؟؟ اصلا کی هست؟
    سرایی؟؟؟!!! مشکل که زیاد داره اما بزرگترین مشکل ایشون بدون هدف کار کردن- ضعف در مدیریت و نداشتن تعادل در رفتار و ارتباط خوب با دیگرانه که یک بررسی ساده در سطح داخل سازمان و اربابان رجوع، میزان محبوبیت ایشون رو فریاد خواهد زد.جمع آوری مطالب از جزوات درسی و پخش در فضای مجازی هم باعث نمی شه که بگن چقدر سواد داره!!!
    صفایی-حق شناس- امامی؟؟؟؟ در مواقع حساس سرو کله شون پیدا می شه
    ایزدیان ؟؟؟ مگه هنوز زنده است ؟؟؟
    ولی نهایتا با این نفرات که نوشتید خدا به داد سازمان بنادر و پایانه داران برسه

    • دریانورد 14 61

      با سلام

      آقای کیان گرامی، لطفا در ادبیات نوشتاری خود نام کاندیداها را با احترام یاد کنید. اول باید یاد بگیریم که به انسان ها احترام بگذاریم فرقی نمیکند که موافق یا مخالف نظر ما باشد و یا عملکردش را قبول داشته یا نداشته باشیم. همه ما سوار بر یک کشتی هستیم پس باید صبور بود و همدیگر را تحمل کرد و تلاش کنیم تا بهترین فرد فرمانده کشتی شود. طوفان ها و دریای مواج در طول مسیر زیاد است پس باید با صبوری، همدلی و درایت مسیرها را پشت سر گذاشت. در ضمن همه انسان ها ضعف ها و قوت هایی دارند و نیز در طول زندگی شان اشتباهاتی می کنند. به راحتی مردم را قضاوت نکنید لطفا

      حتما که آقای رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در انتخاب معاونین دقیق و حساس خواهند بود. به ویژه اینکه شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست.

      ولی به نظر من بهتر است تا وزیر راه و شهرسازی با تک تک کاندیداها و یا افرادی که نامشان در لیست ۱۵ نفره بالا نیست ولی افراد توانمند و شناخته شده ای هستند جلسه بگذارد.

      انشالله که هر چه صلاح است پیش بیاید و سکان هدایت سازمان بنادر در دستان فردی لایق و توانمند قرار گیرد. البته اعضا هیات عامل کنونی سازمان بنادر هم محترم هستند و به اندازه توانشان تلاش کردند. خدا خیرشان بدهد. البته شاید اشتباهاتی هم داشته اند که باید گفت: همه ما اشتباهات و ضعف هایی داشته و خواهیم داشت. البته بهتر بود دلایل شکست ها و پیروزی ها را از زبان آنها شنید و سپس در مورد عملکردشان قضاوت عادلانه کرد.



    • Kian 67 16

      با سلام مجدد،
      دریانورد گرامی
      در مطالب گفته شده کوچکترین نشان از بی احترامی نسبت به هیچ کسی درج نشده ، لطفا از فن سفسطه برای توجیه کاستی های عالیجنابان استفاده نکنید. از گفتن حقایق برآشفته نشوید. هیچ وقت ماه پشت ابر نمی ماند.نقاط ضعف کاندیدی!!! گفته شد که اجماع عمومی در همین خبر کارسازی شده به نفع فردی خاص هم تاییدی بر صحت آنهاست، آقای دریانورد که نزدیک و به واقع خود کاندیدای مورد نظری، روزگار و ایام افرادی با مغزهای کوچک زنگ زده در سازمان بنادر سپری شده ، گذشت آن دوران ملوک الطوایفی که با لابی و عجز و التماس و به هر وسیله ای در پستهای غصبی جولان می دادید، دولت بر حق آیت اله رئیسی همه شما مدیران مستبد را پاکسازی خواهد کرد، چیزی به رفتن شماها نمانده - ان شاءالله

  • کارمند 95 10

    سلام و متشکرم بابت طرح این موضوع، برخی اسامی نااشنا هستند، ولی از مدیران فعلی سازمان که مطرح شدن بنظرم خسرو سرایی واقعا شایسته نیست چون از لحاظ سواد فقط کپی کتاب ها و جزوات دیگران رو منتشر میکنه و بیشتر در اینستا فعاله، از لحاظ منش و اخلاق مدیریتی و حرفه ای خیلی ضعیفه، فاقد خط مشی ثابت هست و نمیتونه به سمت هدف مشخص حرکت کنه. این پست رو با اما و اگر و اشکال و با لابی با وزارت حفظ کرده...

    • دریانورد 20 64

      با سلام.

      تو را به خدا، تو را به هر چه اعتقاد دارید در ارائه نقطه نظرات تان در مورد کاندیداها از ادبیات محترمانه بهره ببرید‌. هم اثربخش تر است و هم گناهی برای شما نوشته نمی شود. دوستان عزیز، فردی را در این کره خاکی سراغ دارید که ضعف نداشته باشد یا در طول عمرش اشتباهی نکرده باشد ؟ اصلا لازمه کسب تجربه و دانش، شکست است. به یاد داشته باشیم که تنها کسانی دچار اشتباه نمی شوند که هیچ کاری انجام نمی دهند. باید نظرات کاندیداها را در هر مورد که دغدغه ذینفعان است شنید و سپس قضاوت کرد. آنهم با احتیاط

    • کارمند سازمان بنادر و دریانوردی 90 20

      دریانورد عزیز، من همین الان در ساختمان سازمان بنادر و دریانوردی نشستم و کامنت میگذارم ، میتونی آی پی من رو چک کنی، شما سنگ کسی رو که نمیشناسی به سینه نزن برادر من، از ط منفی سه سازمان تا ط سیزده امار بگیر ببین در مورد خسرو سرایی چی میگن، اگر یک نکته مثبت که نشون بده ایشون هر جا مسیولیت داشته اونجا اباد شده پیدا کردی من همین الان از سمت خودم استعفا میدم‌. در اداره کل تعرفه این اقا بدعت گذار تعیین قیمت برای تمام ریز فرایندها بود و عملا با این کار دفترچه تعرفه رو که فقط چند برگ بود تبدیل به کتاب کرد و همه را حیران کرد، مدیریت ضعیف در اداره کل لجستیک که باعث شد کلا اون اداره رو منحل کنند چون کارایی نداشت، با دفتر دارش در افتاد با معاون مافوقش در افتاد، با کارشناسش د افتاد با حراست درافتاد....یعنی همه اشتباه میگن فقط تو درست میگی؟!!!!.
      بعضی ها خودشون هم میدونن حد و اندازشون چیه و با زرنگ بازی برای تطهیر خودشون و سابقشون اسمشون رو میندازن وسط چهار تا آدم معتبر و ریشه دار....نه برادر من، اینجوری گناهان شما شسته نمیشه، اینجوری بدی هایی که به خلق خدا کردی شسته نمیشه، اینجوری اسیب هایی که به سازمان بنادر وارد کردی ترمیم نمیشه...

  • کارشناس لجستیک 109 14

    احتراما لیست خیلی تناقض دارد، بنابراین بهتر است بجای تعیین بهترین، بدترین ها را حذف نماییم، از این لیست بدترین هایی که من شناخت نزدیک دارم از آنها:
    اقای الهیار، جوان و کم تجربه هستند
    اقای حق شناس به شدت سیاسی و جناحی هستند و متعلق به دولت قبل هستند
    اقای سرایی فاقد وجه و اخلاق و جایگاه حتی مدیرکلی هستند
    اقای اسلامی قاطع و تصمیم ساز نیستند
    اقای کوهساری فاقد کاریزما و جذابیت برای پست مدیرعاملی هستند

    • ایرانی 3 8

      متاسفانه هر چی گفتی کاملا درست و متاسفانه من با همه مطالب گفته شده موافقم بعلاوه اینکه تو لیست شما بهتره آقای علی بیگی رو هم اضافه کنید که لیست تون تکمیل بشه

    • فرهان 12 5

      سلام و عرض ادب و احترام. بزرگوار چنانچه ۱۸ تا ۲۰ سال تجربه و تخصص مرتبط در زمینه هاي فني و مهندسی و دریایی از نظر جنابعالی جوان و کم تجربه محسوب می شود، پس باید اداره امور را به ۷۰ و ۸۰ ساله ها سپرد .

  • دریا دل 1 123

    سید علایی رو یادتون رفت

  • كارمند بندر 33 14

    سلام
    بايد عرض كنم اين اسامي ك بيشتر اونها همين الان در سازمان مشغول هستند و سازمان و بنادر زير مجمعوعه را به فساد و عقب ماندگي كشاندند،.
    اگه دلسوز بودم ك وضعيت سازمان اين نبود.
    اقاي الهيار ك اصلا صلاحيت نداره. اسلامي و كوهساري هم ك همه بهتر ميدونن ك در حد و اندازه مدير عاملي نيستن،
    اقاي راستاد هم با رانت و لابي وارد سازمان شد و هيات عاملشم هم از خودش بدتر.
    وقتي كساني مثل راستاد و الهيار با جذب نيروي انساني مخالف هستن و ضد ايثارگرانند ك نميزارن تبصرشون ب هدف برسه .پس بهتره مديراني ك دولت روحاني منتصب كرده خودشون با احترام جمع كنن و برن ك هشت سال خون ب دل مردم كردند.

  • مصطفی 84 94

    بهروز آقایی

  • علی 20 63

    بین دو گزینه نهایی یکی انتخاب خواهد شد :
    سردار مهدی اعتصام یا سردار شاکری .
    با هردو صحبت شده و یکی نهایی خواهد شد .

  • بندری 4 49

    از بین گزینه های مطرح شده قطعا دکتر حق شناس بهترین گزینه برای مدیرعاملی سازمان بنادر هستند،به دو دلیل.
    اول اینکه ایشان سابقه حضور در هیئت عامل و دو معاونت سازمان را در کارنامه دارند و به امور این سازمان تخصصی کاملا مسلط و آشنا هستند.
    دوم پست های مهم ایشان از نمایندگی مجلس گرفته تا استانداری که نشان از لیاقت و مدیریت ایشان دارد.

    • کارمند 20 15

      حق شناس یکی از غیر موثرترین مدیران سازمان بوده

  • نامدار 18 2

    این آقای آدم نژاد شده کرانول. مردی برای تمام فصول. هم با احمدی نژاد، هم با خاتمی، هم با روحانی هم با اخوندی و هم با اسلامی و بهبهانی کار میکند.
    چنین شخصی باید وزیر خارجه شود.

  • کارمند بندر شمالی 15 41

    با توجه به سلامت نفس،حسن اخلاق،تعامل زیاد، پیشرفت از رده پایین سازمان، موفقیت نسبی در پستهایی که منصوب شدند،جسارت در تصمیم گیری ،سلامت مالی که در این مقطع سازمان به شدت به آن احتیاج دارد بهترین گزینه برای مدیر عاملی سازمان آقای فرهاد منتصر کوهساری است

    • کارمند بندر جنوبی 63 12

      منتصر کوهساری محکم میزش را بچسبد که خسرو سرایی صندلی از زیرش نکشد، مدیرعاملی پیشکش...
      نمی دانم چرا سال به سال سطح سازمان بنادر دارد پایین می اید، مدیران کاردان و شایسته جاشان را به مدیران کوتوله داده اند و کارشناسان متخصص اکثرا بازنشسته شدن، انتصابات همه قومی و قبیله ای و باندی شده، شایستگان رو کنار گذاشتن و سفارشی ها را پست دادن...

    • انزلی چی 0 5

      ای کاش اسم دکتر حمیدرضا آبایی هم در این لیست بود

  • کارمند سازمان 66 2

    با سلام متاسفانه آقای سرایی با تعامل فنی و برخوردهای غیر سازنده خود ضربه غیر جبران پذیری را به سازمان و تجارت دریایی کشور وارد نموده است بنابراین بودن ایشان حتی بعنوان یک کارشناس نیز برای سازمان مضر است و حذف شدن ایشان خواسته اکثر همکاران سازمان است

    • منصف 63 1

      با این حجم از انتقاد و کامنت منفی که واسه ایشان زده شده بنظرم آقای خسرو سرایی استعفا بده و آبرومندانه درخواست بازنشستگی بده، چون بعید میدونم بعد از اینکه پستش رو ازش بگیرن بتونه پاشو تو سازمان بگذاره...
      شاید هم این کامنت ها باعث بشه نهیبی به ایشون وارد بشه و تغییر رویه بده، ان شا الله که خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کنه...آمین

  • مهران شریفی نسب 28 33

    با سلام خدمت دوستان و سروران گرامی
    دوستانی که نام آقای بیگی را مطرح میکنند احتمالا شوخی میکنند ، و اصولا قرار گرفتن ایشان در لیست یک شوخی است
    صرف انتقاد کردن که هنر نمیخواهد
    اصولا به نظر من مدیران سازمان با توجه به فساد گسترده ای که در آن وجود داشته است ، نباید جایی در دولت ضد فساد رییسی داشته باشند.
    به نظر من با توجه به تجربیات قبلی مثلث اعتصام ( علیرغم اینکه در لیست فوق نیست) ، شاکری و قربانی که همگی از مدیران موفق قرب نوح می باشند و حمایت قطعی قابل پیش بینی آقای سردار قاسمی از ایشان میتواند ناجی سازمان بنادر و دریانوردی باشد
    آقایان جسارت آوردن اپراتورهای خارجی را دارند و به باند مافیایی داخل سازمان باج نخواهند داد

  • سعید کریمی 11 10

    با سلام و عرض ادب

    بنده هم با نظر اکثر دوستان موافق هستم که مدیران فعلی سازمان که منتسب روحانی هستند با همان روحیه اشرافیگری تخلفاتی را رقم زده اند که همگی سروران سازمان و بنادر به خوبی میدانند و اگر کسی اگر حتی از یکی از این گزینه های مدیران فعلی سازمان بنادر حمایت کند ، قطعا دارای منافعی است که نگران از دست دادن آن است

    من فکر میکنم قطعا رییس سازمان باید از خارج سازمان و از افراد بیرونی باشد تا بتواد بدون رودربایستی با بی انضباطی ها و تخلفات برخورد جدی داشته باشد
    از این رو با توجه به قاطعیت و روحیه جهادی آقای قاسمی و تبحر ایشان در حوزه دریا ، بهترین گزینه انتخاب از بین افراد متبحر دریایی قرارگاه باشد که آقایان شاکری ، صمدی ، قربانی هر سه از مدیران قرارگاه خاتم می باشند که آقایان شاکری و قربانی از هلدینگ دریایی و آقای صمدی از صدرا بوده اند.
    من فکر میکنم این تنها دوره ای است که فرصت برخورد با تخلفات گسترده وجود دارد و حضور هر کدام از این بزرگواران میتواند به نابودی باند فساد کمک کند.
    آقای راستاد که بیچاره حتی معاون فنی خود را نتوانست عوض کند ، امیدوارم این آقایان بتوانند این مدیران را با هم جارو کنند

    • کارشناس ارشد دریایی 12 4

      دوست عزیز
      وقتی میشود گفت که کاندیداهای مد نظر شما برای پست مدیرعاملی سازمان بنادر خوب هستند که گزارش عملکرد شرکت هایی که ایشان در آنها سمت های مدیریتی داشتند بطور شفاف و دقیق به اطلاع عموم برسد. مثلا مشخص گردد که یک پروژه را در چه مدت زمان و با چه کیفیت و قیمت تکمیل نمودند. همه می دانند که قرارگاه و تعدادی از شرکت های زیرمجموعه آن پیمانکار سازمان بنادر در ساخت اسکله، موج شکن و لایروبی هستند.

      خدانگهدار

  • مرتضی 4 61

    جلیل اسلامی

  • داریوش 19 15

    سلام
    به نظر بنده و تعدادی از همکاران که ۱۵ سالی است در بخش دریایی فعال هستیم. بهترین گزینه از بین کاندیداها آقای مهندس علی بیگی است. اطمینان داریم که اگر آقای علی بیگی برنامه ها و سیاست های خود را برای مدیریت کلان سازمان بنادر اعلام فرمایند، مخالفین انتخاب ایشان هم متوجه خواهند شد که چرا ایشان بهترین گزینه هستند.

    • مهران شریفی نسب 4 19

      فکر میکنم دیگه شورش رو در آوردید
      چرا اینقدر با آبروی این بنده خدا بازی میکنید
      کار رو دیگه به جایی نکشید که حرفایی دیگه زده بشود
      یعنی فکر میکنید آقای بیگی به درد مدیر عاملی یه شرکت کوچولو میخوره که راجع به سازمان حرف میزنید
      خجالت بکشید

  • كارمند بندر ا 42 2

    سلام
    لطفا اگه امكانش هست اسم اله يار و سرائی و حذف كنيد اخه هر دفعه ميبينمشون يك كيلو كم ميكنم

  • مدیر سابق شرکت صدرا 33 12

    با سلام

    تلاش و دلسوزی های آقای مهندس علی بیگی در زمانی که شناورهای کاسپین ۱، ۲ و ۳ در یارد نکای صدرا ساخته میشد بر هیچ کس پوشیده نیست. نقش ایشان در پیشرفت پروژه طی مدت زمان یکسال از حضورشان در صدرا بسیار ستودنی بود. با مدرک و سند میشود اثبات کرد که اگر کامنت های فنی و دقیق ایشان در کنار پیگیری های جدی این بزرگوار نبود هیچ کدام از شناورهای چندمنظوره کاسپین در موعد مقرر تحویل کارفرما و موسسه DNV نروژ نمی شد. حیف که به دلایلی که بسیار قابل تامل و شنیدنی است از پست مدیر کنترل کیفی یارد نکای صدرا استعفا دادند و رفتند. استعفای ایشان مقارن بود با واگذاری صدرا به قرارگاه خاتم الانبیا. البته خیلی تلاش شد تا ایشان بمانند ولی نشد که نشد.

    امیدوارم هر جا که هستند موفق و سلامت باشند.

    • سید امیرحسین جهان آرا 0 4

      "محمد احمدی بافنده"
      زاده مرداد 1340، فرزند انقلاب اسلامی ایران و تجربه آموخته 8 سال دفاع مقدس در حوزه لجستیک و خدمات مهندسی، با سال ها خدمت در بخش های صنعتی دریایی و خودرویی و حوزه های شهری و حمل و نقل، با بیش از یک دهه تجربه در حوزه شهرداری تهران در بخش های مختلف، دانش آموخته رشته مدیریت صنعتی و مدیریت امور دفاعی از دانشگاه امام حسین علیه السلام، دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری از آکادمی اکو انرژی بین المللی باکو

      خادم الشهدا
      سیدامیرحسین جهان آرا

  • ابراهیم 8 33

    سعید ایزدیان معاونت اسبق دریای سازمان و مدیر کل تلفیق بودجه و مشاور دکتر بهبهانی وزیر سوابق قبلی وی وزارت دفاع بوده از نوجوانی انقلابی زیسته واز خانواده شهدا برادر شهید ۱۴ساله و دو جانباز دیگر والدین وی مسولیت ۸ساله در بسیج و پشتیبانی جنگ مستند دارند وی تحصیلات با گرایش بازرگانی دارد و خدمات وی را درگوگل سرچ کنید در همین بنادر چندین عنوان عمل و فعل ملی و بین المللی انجام داده از مقابله و ..دزدان دریایی تا محیط زیست و دریا و خدمت و حمایت ملوانان و پرسنل کاملا ولایی و بدون حاشیه ،دارای پشتوانه ثبت شده و تعداد آ ای بالا و قابل ملاحضه در انتخابات مجلس ومحبوب دربین مردم هستند ،تا ه آنچه خدا بخواهد آن شاالله

  • دهقان 26 19

    با سلام و احترام
    سازمان بنادر به مدیر لایق که بتواند چالش های این سازمان نظیر استفاده از افراد غیر متخصص در پست های مدیریتی،رفیق بازی و باند بازی ،بروکراسی و مدیریتی عمودی و .... را بشناسد و حل نماید.واقعا این میز مدیریت که خیلی ها تشنه قدرت هستند جز مسولیت در پیشگاه خدا چیزی ندارد.
    به لحاظ سابقه و مدیریت جهادی جناب آقای صفایی از بدنه سازمان را اگر وزیر راه بودم انتخاب می کردم تشکر

  • علی زمانی 4 38

    به نظرم بنده آقای سعید ایزدیان اصلح تر است

  • علی زمانی 4 36

    بهترین گزینه برای مدیر عامل سازمان بنادر در حال حاضر جناب دکتر سعید ایزدیان است هر چند همه کاندید ها مورد تکریم و تعظیمم هستند

  • کارکنان سازمان بنادر 5 49

    آقای علی اکبرصفائی

  • ناشناس 35 2

    سلام .به نظر بنده مدیران فعلی و زیر مجموعه هایشان هیچ کدام صلاحیت اداره سازمان را ندارند.زیرا به شدت مخالف نیروی انسانی بوده و سازمان را به مجموعه ای از افراد مسن و سالخورده تبدیل نموده اند که نای راه رفتن ندارند چه برسد به کار کردن و همگی امتحان خود را پس داده اند.مدیر انتخابی باید جوان و پرانرژی باشد و جسارت کنار گذاشتن افراد سالخورده را داشته باشد. امیدوارم مدیر انتخابی به نیروی انسانی جوان اعتقاد داشته باشد و فساد پنهان در سازمان را ریشه کن نماید. تشکر

    • ناشناس 1 10

      فقط دکتر حمیدرضا آبایی

  • علی زمانی 5 47

    همه ی ای عزیزان آدم های خوب شریف بزرگوار هستند ولی به نظر این حقیر جناب دکتر سعید ایزدیان برای مدیر عامل سازمان بنادر گزینه مناسبی است.

  • ناشناس 54 18

    بهترین گزینه جناب اقای دکترعلی جهاندیده ازمعاونین سابق بنادروداری تجربه چندساله دراموربندری

  • انزلی چی 1 16

    به نظر بنده بهتر بود اسم جناب آقای دکتر حمیدرضا آبایی رو هم در لیست میاوردین.ایشان وقعا فرد دلسوز برای سازمان بوده و هر کجا و در هر پستی قرار گرفته باعث خیر و برکت و پیشرفت در آن قسمت شده است

  • سجاد جوکاری 0 1

    باسلام
    جناب آقای سردار عدل هاشمی فردی انقلابی، ولایتمدار ، خدمتگزار ملت و بسیار دلسوز نظام می‌باشد که حقیقتا تصدی ایشان به عنوان مدیرعاملی سازمان بنادر برای پیشبرد راهبردهای این عرصه بزرگ بسیار مثمر ثمر خواهد بود. و قطعاً همگان نتیجه را لمس خواهند کرد.

  • ناشناس 0 0

    با سلام
    برخی نفرات اعلامی بنظر جوک اند باتوجه به پیشینه انها
    بخصوص ردیف های اخر... مانند 12

  • ناشناس 0 0

    برای کسی تاسف میخورم که نام خودش را وارد بدنه مدیریتی کشور کرده و برای اون فردی که لابی میکنه به این فرد که در باجه کنترل بلیت راه اهن در اختیار یک شرکت پیمانکاری بودهصد تاسف که الان در حال حاضر پیشینه سوابق یا مدیریت فدای ضوابط شده است
    هزاران بار متاسفم

  • محمد جواد 0 0

    فقط محمد مصنوعی فر بکار مدیر عاملی میخوره و بس