| کد خبر: 138956 |

حضور دکتر سان رئیس دانشگاه علوم دریایی کشور ویتنام در ایران

علی اکبر مرزبان، مدیر کل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی : دکتر سان رئیس بزرگترین دانشگاه علوم دریایی کشور ویتنام به منظور بازدید از دانشگاه علوم دریایی دانشگاه آزاد اسلامی خارک و ارزیابی از رشته ها، امکانات و تجهیزات این دانشگاه به ایران سفر نمود.

تین نیوز

علی اکبر مرزبان، مدیر کل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی : دکتر سان رئیس بزرگترین دانشگاه علوم دریایی کشور ویتنام به منظور بازدید از دانشگاه علوم دریایی دانشگاه آزاد اسلامی خارگ و ارزیابی از رشته ها، امکانات و تجهیزات این دانشگاه به ایران سفر نمود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ایشان در سفر سه روزه خود به ایران از سوی اتحادیه بین المللی دانشگاه های دریایی " IAMU " ماموریت خواهد داشت تا با ملاقات با مسوولین دانشگاه و اعضای هیات علمی و نیز بازدید از فضا و امکانات دانشگاهی، گزارش ارزیابی خود را به دبیر کل اتحادیه ارایه نماید تا پس از ارزیابی نهایی کمیته اجرایی ، راجع به عضویت دانشگاه آزاد اسلامی خارک در این اتحادیه تصمیم گیری نماید.

با تلاش و هماهنگی های صورت گرفته از سوی معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، روند عضویت دانشگاه مذکور به مرحله حاضر رسیده است و امید آن می رود، با نتایج خوب حاصله از بازدید و ارزیابی، شاهد تصویب عضویت دانشگاه آزاد اسلامی خارک در این اتحادیه مهم دانشگاهی بین المللی به عنوان اولین دانشگاه ایرانی باشیم.

خاطر نشان می سازد، IAMU یکی از ارگان های بین المللی غیر دولتی است که از جایگاه مهمی برخوردار می باشد و با اعطای موقعیت مشاوره ای از سوی IMO می تواند در اجلاس های آیمو شرکت نماید و دیدگاه های جامعه دانشگاهی دریایی جهان را به سمع و نظر کشورها برساند. همچنین از طریق اتحادیه راه برای دانشگاه آزاد خارک جهت بهره مندی از تجربیات و امکانات دانشگاه های دریایی معتبر جهان و نیز برنامه های این اتحادیه باز می شود که این امر می تواند ضمن اعتبار بخشی بین المللی دانشگاه، موجب تعالی علمی و اعتباری آن گردد و مورد شناسایی دیگر دانشگاه های عضو اتحادیه و کشورها قرار گیرد.

مرزبان در دیدار کوتاهی که با دکتر سان داشت، بر عزم جمهوری اسلامی ایران بر ارتقای سطح دانش دریایی و کیفیت دانشگاه ها و مراکز آموزش دریایی تاکید نمود و ابراز داشت، دانشگاه آزاد خارک به عنوان شاخه ای از بزرگترین دانشگاه جهان سهم به سزایی در تربیت نیروی انسانی دریانورد ایران داشت و پس از سالها فعالیت و توسعه و پیشرفت علمی قطعا شایستگی عضویت در اتحادیه را دارد و اظهار امیدواری کرد آنچه که از ارزیابی بیرون خواهد آمد، برای دانشگاه و ایران خوشایند باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.