| کد خبر: 169789 |

میرشفیع اعلام کرد:

◄ اعلام 50فرصت سرمایه‌گذاری جدید در آزادراه‌های کشور

ظرفیت خوبی برای بخش خصوصی به وجود آمده است تا از این 50 فرصت اعلام‌شده استفاده کنند.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت:برای ساخت آزادراه های جدید در پی جلب مشارکت توان بخش خصوصی هستیم.

سید حسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در گفت وگو با خبرنگار تین نیوز گفت: 50 فرصت سرمایه گذاری جدید در آزادراه های کشور اعلام شده است.

وی با اشاره به برنامه های شرکت ساخت برای افزایش ظرفیت آزادراهی کشور گفت: ظرفیت خوبی برای بخش خصوصی به وجود آمده است تا از این 50 فرصت اعلام شده استفاده کنند.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با توضیح اینکه این فرصت ها در بیشتر استان ها وجود دارد گفت: برای ساخت آزادراه های جدید در پی جلب مشارکت توان بخش خصوصی هستیم. ضمن اینکه پروژه های قبلی نیز با مشارکت سرمایه گذاران در بخش خصوصی در حال انجام است.

میرشفیع خبر داد که هر روز مذاکره  زیادی با شرکت های خصوصی و سرمایه گذاران انجام می شود و در خصوص اینکه چه چشم اندازی برای مشارکت سرمایه گذار خارجی در این شرایط وجود دارد، گفت: خوشبختانه در بخش خارجی سرمایه گذار داریم و این طور نیست که به دلیل مسائل سیاسی امکان مشارکت و حضور سرمایه گذار خارجی وجود نداشته باشد.

میر شفیع ادامه داد:در حال حاضر ۱۱۷۰ کیلومتر آزادراه در حال ساخت در کشور وجود دارد، در شرایطی که کل پروژه های آزادراهی موجود در ایران حدود ۲۴۰۰ کیلومتر است می توان گفت در حال حاضر به اندازه نیمی از کل پروژه های آزادراهی که در دهه های گذشته ساخته شده پروژه در دست ساخت داریم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز در حال حاضر در آزادراه های ایران بیش از ۵۰۰۰ ماشین آلات سنگین و ۱۷ هزار نفر نیرو مشغول به کار هستند که ازنظر اشتغال زایی اهمیت بسیار بالایی دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.