| کد خبر: 133043 |

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌

فعالیت ها روان سازی می شود

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد: ارتقاء و بهبود وضعیت راهسازان کشور و جامعه پیمانکاری یکی از دغدغه های اصلی وزارت راه و شهرسازی است و چشم انداز ما این است که با توانمند سازی آنها نه تنها در سطح ملی که در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی نیز فعال تر شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی صبح امروز در دیدار با اعضای انجمن شرکت های راهسازی ایران ضمن بیان این مطلب گفت: قدم های بزرگی که پیمانکاران  برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه در شرایط سخت اقتصادی برداشته اند شایسته تقدیر است. اقدامات آنها  موجب یاری رساندن به دولت در توسعه زیرساخت های حمل  نقل کشور  می شود.

دبیر انجمن شرکت های راهسازی کشور در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت جامعه پیمانکاران خواستار رسیدگی به مشکلات آنان شد و مطرح کرد: حل کردن مسائل مربوط به مالیات و بیمه وحل و فصل  مشکلات خرید قیر در استان ها از مطالبات پیمانکاران است که حل آنها نیازمند پیگیری بیشتر وزارت راه و شرکت ساخت است.

علی آزاد در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت فروش اوراق مشارکت شد و افزود: اوراق مشارکت که با تنزیل فروخته می شود آسیب جدی به بدنه پیمانکاری کشور وارد می کند و لازم است ترتیبی اتخاذ شود که این موضوع حل شود که پیشنهاد می شود شورای عالی فنی به این موضوع ورود کند.

رییس هیات مدیره انجمن نیز با تاکید بر توانمند سازی مشاوران و پیمانکاران در شرایط سخت کشور بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی لازم است رسیدگی بیشتری بر وضعیت پیمانکاران کشور داشته باشد و مانع این شود که مهندسانی که سالها برای عمران و آبادانی کشور زحمت کشیده اند با بحران مواجه شوند.

تهیه آیین نامه تهاتر مالیات با مطالبات نیز بخش دیگری از موضوعاتی بود که از سوی  باقر گلبن مطرح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان این جلسه در خصوص رسیدگی به مشکلات مطرح شده گفت: با روان سازی کارها در داخل شرکت بخشی از مشکلات یا کندی ها  رفع می شود و موضوعاتی که در حیطه اختیارات وزارت راه و شهرسازی و  دولت است بایستی با همکاری هم پیگیری شود  که ما نیز تمام تلاش خود را برای حل آنها انجام خواهیم داد.

خادمی افزود: به منظور تسهیل در این چرخه جلساتی با حضور کارشناسان و مدیران کل برگزار می شود تا راهکارهای مناسب اتخاذ و موانع رفع شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.