| کد خبر: 117396 |

۱۵ طرح عمرانی و تولیدی در نیر دهه فجر بهره بردای می شود

تین‌نیوز| فرماندار نیر گفت که همزمان با ایام الله دهه فجر 15 طرح عمرانی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 98 میلیارد ریال به بهره بردای می رسد.

 
به گزارش ایرنا، مهدی احمدی ورز پنجشنبه در شورای اداری نیر به اهمیت پروژه های آبرسانی روستایی اشاره کرد وگفت: در پنج سال گذشته برای پروژه های آبرسانی از جمله مجتمع های آبرسانی شهیدم حمدزاده، شهید کسایی و دورسونخواجه .. اعتباری بالغ بر 72میلیارد ریال هزینه شده و در دهه مبارک فجر امسال نیز پروژه آبرسانی به پنج روستای این شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح عملیات گازرسانی به هشت روستای شهرستان هم خبر داد و بیان کرد: با افتتاح این روستاها، درصد برخورداری روستاهای شهرستان نیراز نعمت گاز طبیعی به 92درصد خواهد رسید.

فرماندار نیر همچنین گفت: باید در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر امسال دنبال فضای شاد و با نشاط اجتماعی باشیم و در این ایام که به انتخابات نزدیک می شود، به سمت فضای با نشاط حرکت کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: هرچه برنامه های دهه فجر مردمی تر باشد، شور و شعف بیشتری در بین مردم ایجاد می کند، باید کاری کنیم برنامه های مربوط به ایام ا... دهه فجر مردم محور باشند و در برنامه های امسال باید به دنبال ایجاد شور و نشاط اجتماعی باشیم.

فرماندار نیر افزود: دهه فجر امسال از حساسیت و شور نشاط بیشتری برخوردار است چرا که در ماه های نزدیک به انتخابات هستیم .

.در این جلسه سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر هم با ارائه گزارشی از تخصیص تسهیلات اقتصاد مقاومتی گفت: امسال 16میلیارد ریال اعتبار سهم تسهیلات اقتصاد مقاومتی شهرستان نیرمی باشد که تاکنون 159نفر برای گرفتن این تسهیلات اقدام نموده اند ودرحال تکمیل پرونده ومعرفی برای گرفتن تسهیلات می باشند.

نیر در جنوب غرب اردبیل واقع است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.