| کد خبر: 135720 |

در استان زنجان انجام شد:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و رئیس اداره پیمان و رسیدگی از روند اجرای پروژه‌های بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه 2 و ۴ بازدید کردند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و رئیس اداره پیمان و رسیدگی از روند اجرای پروژه‌های بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه 2 و ۴، احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه، احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، کلیم اله وثوقی همراه با مهندس بیات منش مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و تنی چند از مدیران و هم‌چنین مشاورین و پیمانکاران پروژه‌های بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه 2 و ۴، احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه، احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی را مورد بازدید قرار دادند.

وثوقی بررسی روند پیشرفت پروژه، بررسی مشکلات احتمالی پیش رو از جمله معارضین و هم‌چنین ارائه راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا و اتمام پروژه را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریتی در سطح استان و وزارت راه و شهرسازی توانسته‌ایم شرایطی را فراهم کنیم تا این پروژه روند اجرایی خوب و مناسب پیدا کنند.

در ادامه بازدید مشاورین و پیمانکاران نیز به تشریح آخرین وضعیت فیزیکی پرداخته و راهکارهای لازم نیز برای تسریع در اجرای پروژه و به بهره‌برداری رساندن در آینده نزدیک را مورد بررسی قرار گرفت.

بیات منش درصد پیشرفت بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه 2 را 17 درصد احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه بهسازی مسیر موجود را 36 درصد و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه 4 را 40 درصد با اعتباری بالغ بر ۵۱۱.۴ میلیارد ریال و احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی با 65 درصد و اعتبار 19 میلیارد ریال اعلام کرد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.