| کد خبر: 233462 |

◄ جلسه شورای معاونان شرکت راه‌آهن برگزار شد

جلسه شورای معاونین شرکت راه‌آهن به ریاست سعید رسولی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز دوم مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

تین نیوز

جلسه شورای معاونین شرکت راه‌آهن به ریاست  سعید رسولی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز دوم مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نشست که مدیر عامل موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن و مدیرعامل شرکت تراورس حضور داشتند، ضمن بررسی موضوعات مهم و واجد الویت شرکت راه آهن، با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی همکاران، موضوع تخصیص الویت در انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ برای همکاران پر تلاش خانواده بزرگ راه‌آهن که از ابتدای شروع واکسیناسیون از سوی راه آهن مورد توجه و پیگیری قرار گرفته و خوشبختانه این درخواست اخیراً مورد تصویب مراجع ذیربط قرار گرفته، به بحث گذاشته شد و درباره تعامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای نحوه اجرا و تسریع آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در راستای متنوع سازی و ارتقای هرچه بیشتر خدمات "موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن" پیشنهادات مطرح شده مورد بررسی قرارگرفته و تصمیم گیری شد.

همچنین در این جلسه تسریع در رفع مشکلات همکاران شاغل در شرکت تراورس از جمله بیمه کارکنان؛ رسیدگی به مسائل نیروی‌های رسمی، استفاده بهینه از دارایی‌ها و سرمایه‌های موجود شرکت به‌ویژه سرمایه انسانی ماهر و متخصص برای ارتقا کیفیت زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی و ایجاد تحول در نظام تعمیر، نگهداری و توسعه خطوط ریلی مورد تأکید قرار گرفت و برای استفاده حداکثری از ظرفیت های ارزنده شرکت تراورس تصمیماتی اتخاذ شد.

در این نشست مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: با توجه به فرصت‌های مهم موجود در صنعت ریلی و قابلیت‌های بسیار زیاد موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن و همچنین شرکت تراورس می‌بایست تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های قابل استفاده شناسایی و در تعامل سازنده و موثر این مجموعه ها با یکدیگر حداکثر بهره مندی در جهت توسعه حمل و نقل ریلی بعمل آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.