| کد خبر: 198243 |

◄ افزایش بهره وری و ارتقای ایمنی اصلی ترین اولویت راه آهن است

جلسه هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری به منظور همکاری و استفاده از ظرفیت‌های انجمن خیرین برای کمک به توسعه کمّی و کیفی حمل و نقل ریلی با حضور اعضا این انجمن در دفتر مدیر عامل راه آهن برگزار شد.

تین نیوز

جلسه هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری به منظور همکاری و استفاده از ظرفیت های انجمن خیرین برای کمک به توسعه کمّی و کیفی حمل و نقل ریلی با حضور اعضا این انجمن در دفتر مدیر عامل راه آهن برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی، مدیر عامل  راه آهن، در این نشست گفت: معتقدم با استفاده مطلوب از امکانات موجود و با همدلی و همت، می توانیم در کوتاه مدت به دستاوردهای بزرگی برسیم.

وی با اشاره به این که افزایش بهره وری یکی از اساسی ترین استراتژی های شرکت راه آهن است، افزود: معتقدیم در کنار توجه به توسعه و افزایش امکانات باید از سرمایه های موجود به بهترین شکل استفاده کرد و تقریبا در اکثر بخش ها از جمله راه آهن ارتقا بهره وری اقدامی ضروری و مهم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، توجه به نیروی انسانی را در افزایش بهره وری بسیار موثر دانست و تاکید کرد: با افزایش نشاط در خانواده راه آهن و ایجاد حس همدلی و روحیه جهادی در انجام امور می توان بهره وری را افزایش داد.

رسولی افزود: در شرایط امروز کشور، توجه به توان تولید داخل بسیار ضروری است و ما با اعتقاد به این مهم و با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت کارگروه حمایت از تولید داخل در حوزه ریلی تشکیل داده ایم تا از ظرفیت های موجود داخلی به بهترین شکل ممکن حمایت و استفاده کنیم.

زیباسازی و بهسازی حریم راه آهن در شهرها

مدیر عامل راه آهن یاد آور شد: در حالی که برخی تصور می کنند قطار غول آهنی است که با سر و صدا از میان شهرها عبور می کند اما به دلیل قلب های مهربان و خدمات دلسوزانه کارکنان شریف راه آهن و خاطرات خوش مردم از مسافرت با قطار، راه آهن و قطار در دل مردم جا گرفته و زیباسازی و بهسازی حریم راه آهن در شهرها و همچنین ارتقاء خدمات راه آهن به مردم در فهرست اولویت های ما قرار دارد.

امروزه راه آهن با حضور خود در شهرها و روستاها نه تنها موجب ارتقا شاخص های توسعه یافتگی آن مناطق به حساب می آید که بالاتر از آن یکی از ارکان هویت بخش به شهرها و روستاهای واقع در مسیر خود شمرده می شود.

خدمات متقابل راه آهن و مردم عزیز ساکن در مجاورت ریل اقتضا می کند که ما همواره در صدد توسعه خدمات خود به هموطنان ساکن در مسیر شبکه ریلی باشیم. درنتیجه بهبود مستمر ایستگاه ها و محدوده آن و توسعه خدمت رسانی به هموطنان را مسئولیت اجتماعی خود می دانیم.

راه آهن مصمم به همکاری با انجمن خیرین راه و ترابری

مدیر عامل راه آهن تاکید کرد: با وجود ظرفیت های خوب موجود در این انجمن باور داریم در سایه همدلی و همکاری با هم می توانیم پروژه های خوبی برای بهبود شرایط موجود و انجام پروژه های ریلی و افزایش بهره وری به انجام برسانیم.

سعید رسولی در پایان گفت که راه آهن مصمم به همکاری با انجمن خیرین راه و ترابری است و قرار شد به فوریت متن تفاهم نامه همکاری میان طرفین جهت امضا تدوین شود.

انجمن خیرین راه و ترابری به منظور ایجاد بستر و تسهیل امکانات حمل و نقل در نقاط نیازمند، آسیب دیده و محروم توسط جمعی از خیرین تشکیل شده است. یکی از اهداف انجمن اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک های مردمی در حوزه حمل و نقل در مناطق محروم و نیازمند است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.