| کد خبر: 191627 |

جابه جایی مسافر در راه آهن اراک ۴۶ درصد افزایش یافت

مدیرکل راه آهن اراک گفت: جابه جایی مسافر در راه آهن این شهرستان بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن اراک گفت: جابه جایی مسافر در راه آهن این شهرستان بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز، «محمد رضا قربانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۳۶ هزار و ۴۲۸ مسافر در سه ماه نخست امسال توسط راه آهن اراک به نقاط مختلف کشور جا به جا شده است.

وی ادامه داد: ۹۱ میلیون و ۶۴ هزار و ۲۱ نفر کیلومتر از ابتدای سال جاری تا کنون توسط راه آهن اراک به نقاط مختلف کشور جا به جا شده است.

مدیرکل راه آهن خاطرنشان کرد: اراک، شازند، ملایر و کرمانشاه مهمترین ایستگاه‌های مسافری راه آهن این شهرستان است.

قربانی، میزان بارگیری شده در راه آهن اراک را در سه ماه نخست امسال ۲۰۰ هزار و ۹۵۹ تن عنوان کرد و گفت: بار جا به جا شده در راه آهن این شهرستان این مدت ۴۳ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: میزان بار تخلیه شده در راه آهن اراک در این مدت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راه آهن اراک گفت: مازوت، گندم، مواد شیمیایی و کود شیمیایی از جمله عمده کالاهایی است که در سال ۹۸ توسط راه آهن اراک به نقاط مختلف کشور از جمله بند امام خمینی (ره) و بندر عباس بارگیری شده است.

حوزه راه آهن اراک ۴۲۶ کیلومتر از خطوط ریلی در استان‌های قم، مرکزی و لرستان را شامل می‌شود و ۲۰ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.