| کد خبر: 188783 |

◄ برگزاری جلسه هم اندیشی مدیرعامل راه آهن با اعضاء هیئت مدیره و مدیران ارشد موسسه صندوق پس انداز کارکنان

جلسه هم اندیشی مدیرعامل راه آهن با اعضاء هیئت مدیره و مدیران ارشد موسسه صندوق پس انداز کارکنان برگزار شد.

تین نیوز

اولین جلسه گردهمایی و هم اندیشی مدیران ارشد موسسه و شرکت های تابعه با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و معاونین راه آهن، مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره موسسه، مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت های تابعه در محل مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه راه آهن برگزار شد.

​به گزارش تین نیوز به نقل از  موسسه صندوق پس انداز راه آهن، مجتبی شیواپور، مدیرعامل موسسه در ابتدای این گردهمایی با تقدیر از تلاش کلیه همکاران موسسه و شرکت های تابعه اظهار کرد که ما می توانیم در سال ۱۳۹۸ با استفاده از خرد و دانش جمعی و نظم سازمانی برای توسعه و پیشرفت موسسه متحد شویم و با برنامه ریزی بلندمدت به اهداف سازمانی و در نتیجه آن به بهبود رفاه حال اعضاء موسسه صندوق پس انداز راه آهن دست یابیم. ایشان حضور مدیرعامل راه آهن ، معاونین و مدیران ارشد راه آهن در این مراسم را نشانه حمایت بیدریغ مدیریت راه آهن در همراهی و حمایت از ایفای بهتر وظایف عهده موسسه در کلیه ابعاد بوی‍ژه خدمت به اعضاء صندوق دانست .

در ادامه این جلسه جناب آقای دکتر سعید رسولی مدیر عامل راه آهن با تبریک شروع سال جدید به خانواده راه آهن، از تلاش دلسوزانه وغیرتمندانه همکاران موسسه و شرکت های تابعه تقدیرکرد و اظهار نمود که نتیجه این تلاش گام های بلندی است که در جهت خدمت رسانی وتوسعه رفاهیات اعضاء صندوق و خانواده راه آهن برداشته خواهد شد.

ایشان اضافه کرد: ما با زندگی در کشور پهناوری چون ایران از عنایات خاصه پروردگار بهره میبریم و با داشتن منابع ارزشمند انسانی میتوانیم امسال هم، همچون سال گذشته بدرخشیم. وی ضمن یادآوری اهمیت نامگذاری امسال به نام رونق تولید بیان داشت که مجموعه راه آهن در تلاش است تا هرچه سریعتر با تامین مالی، تفاهم نامه نوسازی ناوگان ریلی که میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه به امضا رسیده است، اجرایی شود تا در نهایت بتوان گام هایی اساسی در تحقق این مهم برداشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه علاقه و دلسوزی و رفتار غیرتمندانه در یکایک پرسنل راه آهن وجود دارد و نوید دهنده راهی روشن است، گفت: باتکیه بر توان و تجربه خانواده راه آهن باید در وهله نخست بر ارتقاء بهره وری اندیشید تا بتوان تغییرات بزرگ وارزشمندی در راه آهن کشور بوجود آورد.

 ایشان افزود: نقطه شروع و نقطه عزیمت این ارتقاء توجه به بهره وری منابع انسانی است که صندوق و شرکت های تابعه وظیفه خود میداند تا این مهم را برآورده سازد. تمام تلاش ما و همه همکاران راه آهن بر این است که از تجربیات و پیشنهادات اعضاء و همکاران گروه، با تعامل هرچه بیشتر و اعتماد سازی مضاعف استفاده گردد تا بتوان تکلیفی که برعهده ماست و آن خدمت رسانی به اعضاء موسسه و پرسنل راه آهن است را به خوبی اجرایی کرد.

 ایشان با تاکید بر مطالب مطرح شده طی دید و بازدید های نوروزی با کارکنان راه اهن مبنی بر تصمیم به اعلام خبرهای خوب طی سال جدید و جایگزین کردن نشر اخبار خوب به جای انتشار خبرهای بد، به لزوم نوید بخشی روزهای درخشان اشاره داشت و گفت من از تمامی مدیران، معاونین و همکاران تقاضا دارم تا باهم عهد ببندیم که هرماه حداقل یک خبر خوش (که مطمئنم بیش از این خواهد بود) برای مردم آماده کنیم تا جامعه را امیدوارتر کرده و بتوانیم خبرهای خوب را میان مردم منتشر کنیم.

در ادامه این جلسه جناب آقای محمدرضا نصرت نظامی معاون توسعه مدیریت و منابع ضمن تشکر از تلاش گروه صندوق و روند رو به رشد آن اظهار کرد: رسالت صندوق، رفع نیازهای بلند مدت کارکنان و اعضاء آن است و ارزشمندی آن در گرو پاسخگویی به موقع و درست به نیازهای افراد است که بایستی با همفکری، تمرکز ویژه ای بر آن داشته باشیم و در نهایت آرامش بتوانیم اثربخش بوده و به اهداف خود دست پیداکنیم. خوشحالم از اینکه راه آهن در سال ۱۳۹۷ توانست با وجود تحریم ها وفشار، هم رشد عملکردی داشته باشد و هم نتایج قابل توجهی ارائه کند و در نهایت در یک پایداری اقتصادی قرار بگیرد. راه آهن در سال ۱۳۹۷ توانست خود را یک سازمان و بنگاه خوب نشان دهد و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

در ادامه جلسه، جناب آقای دکتر سبحان نظری عضو هیئت مدیره صندوق ضمن تاکید بر فرمایشات مدیر عامل راه آهن خاطر نشان کرد که راه اهن کسب و کار مقدسی است چرا که سه بعد پایداری حفظ جان، حفظ مال و حفظ محیط زیست را به خوبی پوشش می دهد. وی اضافه کرد که خانواده صندوق در جهت ارتقاء بهره وری و اجرای این شعار اعلام آمادگی کرده و در تلاش است رسالت خود را به بهترین نحو به سرانجام برساند.

در انتها مدیر عامل موسسه ضمن جمع بندی و مرور موضوعات جلسه، اعلام کرد که براساس اهداف تعیین شده برای سال ۱۳۹۸، موسسه صندوق به حول و قوه الهی وارد باشگاه بنگاههای اقتصادی هزار میلیاردی خواهد شد .ایشان تاکید داشت که برای دستیابی به این هدف لازم است کلیه مدیران با بازنگری در فرآیندها و ساختارها و حسب مورد اعمال تغییرات و برنامه ریزی برای به کارگیری فناوری های روز برای تحقق این هدف اقدام کنند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.