| کد خبر: 184069 |

◄ ایجاد تحول در ارائه خدمات ریلی با جدی گرفتن طرح رتبه بندی قطارهای مسافری

خوشبختانه رقابت مثبتی بین شرکتهای مسافری به وجود آمده و شرایط آنها روز به روز بهتر می شود .

تین نیوز

به منظور بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی و خدمت رسانی بیشتر به مردم ، جلسه معاونین و مدیران شرکت راه آهن با حضور سرپرست مدیرعامل در ایستگاه تهران برگزار شد .

به گزارش تین نیوز و به نقل از پرتال حمل و نقل ، در این جلسه سعید رسولی در جریان اقدامات مختلف در ایستگاه راه آهن تهران از جمله اقدامات تعمیراتی و امنیتی و نقش آنها در ارتقای خدمت رسانی در ایام نوروز ، قرار گرفت .

وی در این جلسه با تشکر از افزایش خدمات شرکتهای مسافری گفت : علیرغم افزایش هزینه شرکت ها ، کاهش واگن های بالای ۳۰ سال و حذف بیش از ۱۰۰ واگن ، نه تنها قیمت بلیت های مسافری افزایش نیافته است ، بلکه افزایش صندلی های ایجادی ، رشدی ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته که اقدامی ارزشمند است .

وی با بیان اینکه نرخ بلیت های مسافری نسبت به شهریور ۹۴ با ۱۰ درصد افزایش همراه بود ، خاطر نشان کرد : تا دی ماه امسال افزایش قیمت اعمال بلیت های مسافری با قیمت ها مصوب سال ۹۴ به فروش می رفت که این امر اتفاقی قابل توجه است .

سرپرست راه آهن با اشاره به اینکه افزایش کیفیت خدمات در قطارها مشهود است ، افزود : خوشبختانه رقابت مثبتی بین شرکتهای مسافری به وجود آمده و شرایط آنها روز به روز بهتر می شود .

وی با تاکید بر اینکه جدی گرفتن طرح رتبه بندی قطارهای مسافری می تواند موجب ایجاد تحول در ارائه خدمات ریلی شود ، گفت : با اجرای این طرح ، تکلیف مسافران در بلیت روشن است و آنها نسبت به حقوق و مرز مطالبات خود آشنا هستند که این اطلاع رسانی به دنبال خود آرامش روحی نیز به دنبال دارد .

رسولی با یادآوری اینکه بسیاری از شرکت های تجاری خواستار نصب تبلیغات خود با رنگ آمیزی زیبا بر روی واگن های قطارها هستند ، گفت : اصلاح نمای ظاهری و نظافت واگن ها از سوی شرکت های مسافری ضروری است و نباید این امر موجب دلزدگی و نگرانی مسافران شود .

وی با تاکید بر اینکه نباید با بی تدبیری و بی نظمی امکانات خوب راه آهن را از بین ببریم ، افزود : نباید شیرینی سفرهای نوروزی به کام مسافران تلخ شود .

رسولی با اشاره به ضرورت تعامل ایستگاه های راه آهن در همه مناطق با سازمان آتش نشانی ، اضافه کرد : مدیران شرایط لازم برای بازرسی سازمان آتش نشانی از ایستگاه ها فراهم کنند، تا درصورت نیاز برای حفظ ایمنی بیشتر اقدامات لازم صورت گیرد .

سرپرست راه آهن در ادامه اطلاع رسانی در مورد خدمات ارائه شده ریلی موجب دلگرمی مردم نسبت به بهبود و ارتقا خدمات ریلی دانست .

هچنین در این جلسه حسین عاشوری قائم مقام راه آهن گزارشی از بازدید صبح امروز خود از قسمت های مختلف ایستگاه راه آهن تهران ارائه و توضیحاتی در مورد هماهنگی های انجام شده در موارد مختلف امنیتی ، زیر ساختی ، رفاهی در ایام نوروز داد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.