| کد خبر: 178835 |

◄ جزییات جلسه کامیون‌داران در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

کامیون‌داران توقع دارند تن کیلومتری اجرا شود که با جدولی مشخص در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور به تصویب رسید؛ اما اکنون شاهد اعمال سلیقه هستیم و نگرانیم که تن کیلومتر جدید که برطرف‌کننده مشکل رانندگان و کامیون‌داران نباشد به مرحله اجرا برسد.

تین نیوز

احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز به تشریح چرایی جلسه امروز نمایندگان کامیون‌داران با مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پرداخت.

وی با اعلام این‌که جلسه ساعت 14 امروز در ساختمان دمشق و با میزبانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزاری خواهد شد، ادامه داد: طی نامه‌ای به ریاست این سازمان خواستار آن شدیم که جلسه‌ای فوری با موضوع نحوه‌ اجرای تن کیلومتر برگزار شود.

وی اظهار داشت: کامیون‌داران توقع دارند تن کیلومتری اجرا شود که با جدولی مشخص در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور به تصویب رسید؛ اما اکنون شاهد اعمال سلیقه هستیم و نگرانیم که تن‌کیلومتر جدید که برطرف‌کننده مشکل رانندگان و کامیون‌داران نباشد به مرحله اجرا برسد.

دبیر کانون کامیون‌داران تصریح کرد: 14 جلسه کارگروه منجر به طراحی و تصویب نهایی تن‌کیلومتر از بعد از شروع اعتراضات شد و ما خواستار آن هستیم که ماحصل این جلسات که تأمین‌کننده نظر راننده و کامیون‌دار است، اجرا شود.

او خبر داد که هم‌زمان با انجام اصلاحات بر مصوبه تن کیلومتر در جلسات استانی، در جلسه امروز به بررسی تغییراتی خواهیم پرداخت که نه به‌صورت تخصصی و سلیقه‌ای از سوی ستاد بر روی مصوبه تن کیلومتر اعمال‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.