| کد خبر: 156857 |

◄ امارات و جامائیکا برندگان بزرگ انتخابات IMO

عبدالله بلحیف النعیمی، وزیر توسعه زیرساخت امارات متحده عربی و رئیس حمل‌ونقل دریایی گفت: امارات متحده عربی به دلیل «شهرت جهانی» و بنادری در سطح جهانی، به دنبال عضویت در رده B بود.

تین نیوز

امارات متحده عربی و جامائیکا برندگان بزرگ انتخابات IMO در اجلاس لندن بودند. آنها برای یک مدت دوساله و به جای آرژانتین و بنگلادش به جمع 40 نفره اعضا پیوستند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از«استرید ماریتایم»، 10 عضو رده A شورا به عنوان کشورهایی که «بیشترین علاقه را به ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی دارند» - بدون تغییر باقی ماند: چین، یونان، ایتالیا، ژاپن، نروژ، پاناما، جمهوری کره، روسیه، انگلستان و آمریکا.

دو کشور  استرالیا و امارات متحده عربی نیز به عنوان اعضای جدید رده B و به عنوان کشورهایی با بیشترین علاقه‌مندی به تجارت دریایی انتخاب شدند. برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هند، هلند، اسپانیا و سوئد نیز دیگر اعضای این رده هستند.

جامائیکا به رده C پیوست. در این رده 20 کشور که در رده A و B قرار نگرفته‌اند، با علاقه‌مندی ویژه به حمل‌ونقل و ناوگان دریایی حضور دارند. باهاماس، بلژیک، شیلی، قبرس، دانمارک، مصر، اندونزی، جامائیکا، کنیا، لیبی، مالزی، مالت، مکزیک، مراکش، پرو، فیلیپین، سنگاپور، آفریقای جنوبی، تایلند و ترکیه نیز در این رده هستند. الجزایر، آنتیگوا و باربودا، نیجریه و عربستان سعودی نیز جزو کاندیداهایی بودند که موفق به کسب رای کافی نشدند.

عبدالله بلحیف النعیمی، وزیر توسعه زیرساخت امارات متحده عربی و رئیس حمل‌ونقل دریایی گفت: امارات متحده عربی به دلیل «شهرت جهانی» و بنادری در سطح جهانی، به دنبال عضویت در رده B بود.

او افزود: عضویت در شورا به امارات اجازه می دهد که «یک مدیر اجرایی قوی در سازمان و یک شرکت‌کننده فعال در توسعه قوانین و مقررات باشد.»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.