| کد خبر: 149001 |

پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر آذرماه به بهره‌برداری می رسد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پیشرفت 71 درصدی پایانه کانتینری مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر گفت: ترمینال تخلیه و بارگیری محصولات تجاری کانتینری جزیره نگین بندر بوشهر آذر امسال افتتاح می‌شود.

تین نیوز
محمد مهدی بنچاری با اشاره به نقش مهم توسعه زیرساخت های بندری در رونق اقتصادی اظهار داشت: یکی از محورهای مهم توسعه و پیشرفت استان بوشهر به سبب ساحلی بودن آن دریا است که توسعه زیرساخت های بندری در اولویت قرار دارد.
به گزارش تین نیوز، محمد مهدی بنچاری در گفتگو با مانا با اشاره به اجرای پسکرانه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین خاطر نشان کرد:سه پروژه در مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر در سفر رئیس جمهور به بوشهر در سال 1393 شامل پایانه کانتینری، چند منظوره و صادراتی با همکاری بخش خصوصی آغاز شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نخستین پروژه افتتاحی این مجتمع بندری را پایانه کانتینری دانست و افزود: ترمینال کانتینری مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر با 300 متر اسکله امکان پهلوگیری کشتی های 50 هزار تنی را ممکن می سازد.
بنچاری با اشاره به اجرای این ترمینال در زمینی به مساحت 15 هکتار بیان کرد: در افق آینده یک پست اسکله دیگر در این ترمینال اجرایی می شود که در مجموع مساحت ترمینال تخلیه و بارگیری کانتینر در جزیره نگین بندر بوشهر به 45 هکتار افزایش می یابد.
وی با اشاره به اجرای طرح زیرساختی در جزیره بندری نگین بوشهر تصریح کرد: پروژه های زیرساختی این ترمینال کانتینری توسط اداره کل بنادر و دریانوردی با اعتبار 172 میلیارد تومان در حال اجرا است.
بنچاری خاطر نشان کرد: ایجاد تاسیسات زیربنایی شامل برق رسانی، پل و جاده دسترسی، لایروبی کانال برای دسترسی به عمق مناسب و احداث دروازه و جاده دسترسی ورودی بندر نگین از جمله اقدام ات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بخش زیربنایی است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پیشرفت 71 درصدی پایانه کانتینری مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر گفت: ترمینال تخلیه و بارگیری محصولات تجاری کانتینری جزیره نگین بندر بوشهر آذر امسال افتتاح می شود.
منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.