| کد خبر: 148352 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی؛

◄ آغاز به کار اسکله نفتی بندر شهید رجایی با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار

توسعه پایانه و اسکله نفتی در بندر شهید رجایی با اعتبار 160 میلیارد تومانی آغاز شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به آغاز به کار پروژه اسکله نفتی بندر شهید رجایی با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار، گفت: روز گذشته به همراه وزیر راه و شهرسازی جلسه ای را با فرمانده قرارگاه خاتم داشتیم و بر تسریع در تکمیل این پروژه تأکید کردیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد راستاد در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد گفت: از اولویت های مهم سازمان بنادر و دریانوردی تعیین تکلیف واگذاری پایانه های یک و دو بندر شهید رجایی به اپراتورها است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به الگوی سرمایه گذاری در این بندر تاکید کرد: در این باره الگوها و قالب ها مشخص و نحوه سرمایه گذاری داخلی و خارجی تعیین شده است، بنا داریم در حداقل زمان ممکن این اپراتورها تعیین تکلیف شوند. همچنین برای فاز سوم بندر شهید رجایی نیز بسته سرمایه گذاری آماده کرده ایم و الگوهایی مدنظر است.

راستاد در خصوص تامین تجهیزات نیز توضیح داد: البته سازمان بنادر و دریانوردی فقط زیرساخت ها را احداث می کند و تجهیزات استراتژیک توسط بخش خصوصی فراهم می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اسکله نفتی بندر شهید رجائی نیز توضیح داد: توسعه پایانه و اسکله نفتی در بندر شهید رجایی با اعتبار 160 میلیارد تومانی آغاز شده است.

راستاد درباره تکمیل بندر شهید بهشتی چابهار نیز گفت: توسعه بندر چابهار 85.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله نهایی است.

او با بیان اینکه چابهار محور ترانزیتی شرق کشور و سواحل مکران است، گفت: روز گذشته در کمیسیون عمران مجلس موافقت نامه تأسیس دالان ترانزیتی کریدور هند ـ افغانستان ـ ایران به تصویب رسید که امیدواریم در حداقل زمان ممکن بهترین بهره وری را داشته باشد.

راستاد افزود: محموله ای از کشور هند به کشور پاکستان از طریق چابهار ترانزیت می شود که در این باره قرارداد بین طرف افغانی و فورواردر ایرانی منعقد شده است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.