| کد خبر: 199570 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند خبر داد:

◄ عملیات فوگسیل هفت کیلومتر در محورهای بیرجند - اسدیه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیرجند گفت:به منظور عملکرد بهتر رویه اسفالت در بارندگیهای سال جاری 7 کیلومتر از محور بیرجند-اسدیه، فوگسیل شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان بیرجند گفت:به منظور عملکرد بهتر رویه اسفالت در بارندگیهای سال جاری 7 کیلومتر از محور بیرجند-اسدیه،  فوگسیل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی احمد رضائی ادامه داد: بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال  از محل اعتبارات ملی و استانی برای این عملیات در نظر گرفته شده است

وی بیان کرد: این عملیات به صورت مقطعی و بر حسب نیاز بخشهایی از محور انجام میشود و انتظار میرود با اجرای این فوگسیل بخشی از رویه آسفالت این محدوده ترمیم و درزگیری شود.

رضایی افزود: تجدید خط کشی این محور نیز در دستور کار قرار دارد و از رانندگان این محور تقاضا داریم ضمن رعایت نکات ایمنی از سبقت و سرعت غیر مجاز در این محدوده در زمان اجرای عملیات خودداری کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: اجرای روشنایی میدان واقع در تقاطع روستای دستگرد، اجرای شیب شیروانی به طول 4 کیلومتر؛ تنقیه دهانه پل های محور، تعریض 29 دستگاه پل، تنقیه و بازسازی قنو ها و بروزرسانی علائم ایمنی محور، اجرای 6 کیلومتر روکش آسفالت گرم و همچنین افتتاح راهدارخانه شهید احمد نجفی از جمله اقداماتی  است که در سال گذشته و امسال در این محور صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.