| کد خبر: 199584 |

مهار آتش سوزی هتلی در خیابان ناصرخسرو

سخنگوی سازمان آتس نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع و مهار آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی واقع در خیابان ناصر خسرو خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتس نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع و مهار آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی واقع در خیابان ناصر خسرو خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از شهر نوشت، جلال ملکی در مورد این حادثه توضیح داد: ساعت 11 صبح امروز، یک مورد آتش سوزی در مجتمع اقامتی سه طبقه، واقع در خیابان ناصرخسرو - خیابان صوراسرافیل به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود. بلافاصله بعد از اعلام 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان در کمترین زمان در محل حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: در یکی از اتاق‌های 15 متری طبقه دوم این هتل، آتش کاملا شعله ور شده بود. حریق درحال گسترش و سرایت به دیگر اتاق‌های همجوار بود که آتش نشانان به طور همزمان با خاموش کردن آتش به جستجو در اتاق‌ها و دیگر طبقات پرداختند. نیروهای آتش نشانی حدود 20 نفر را از این هتل با سلامت کامل خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش در دقایق اولیه مهار شد، عنوان کرد: آتش نشانان درحال لکه گیری، ایمن سازی و تخلیه دود هستند. خوشبختانه تا به این لحظه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته‌ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.