| کد خبر: 184120 |

◄ اعتبار طرح ترافیک 97 تا ابتدای تیرماه سال جدید تمدید شد

به هر خودرو اجازه داده می‌شود که 20 روز در هر فصل رایگان در محدوده زوج و فرد سابق تردد کند و تأکید می‌کنم که این 20 روز اگر در هر فصل مربوطه استفاده نشود به فصل بعد منتقل نمی‌شود.

تین نیوز

تکلیف طرح ترافیک سال98 شهر تهران با اتخاذ دو تصمیم سریالی مشخص شد. یکی از این تصمیمات شنبه شب در شورای ترافیک شهر تهران اتخاذ و دیگری با تصویب لایحه تعیین نرخ عوارض سال آینده، در صحن شورای شهر اتخاذ شد. به این ترتیب عوارض طرح ترافیک در سال آینده از دو محدوده مصوب شامل حلقه اول (محدوده طرح ترافیک) و حلقه دوم (محدوده زوج و فرد) دریافت خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس نسخه جدید طرح ترافیک که در سال جاری اجرا شد، رقمی که خودروهای متقاضی تردد در محدوده طرح ترافیک پرداخت می‌کنند، بر حسب زمان ورود و نوع معاینه‌فنی تعیین می‌شود. این فرمول در سال آینده نیز با یک تغییر جزئی در ضریب مربوط به معاینه‌فنی به‌کار می‌رود؛ به این ترتیب که داشتن معاینه فنی برتر در سال گذشته سبب تخفیف ۲۰ درصدی می‌شد، در حالی که از سال آینده این تخفیف به 25 درصد افزایش یافته است.

در همیت راستا، قائم مقام معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران امروز گفت: آرم‌های طرح ترافیک97 تا ابتدای تیرماه اعتبار دارد.

به گفته وی به نقل از فارس، طی مطالعات صورت گرفته و هم‌چنین توافقات مسئولان محدوده زوج و فرد در ابتدای تابستان سال آینده برداشته می‌شود و از این پس خودروها با شرایط خاص اجازه تردد دارند.

 به هر خودرو اجازه داده می‌شود که 20 روز در هر فصل رایگان در محدوده زوج و فرد سابق تردد کند و تأکید می‌کنم که این 20 روز اگر در هر فصل مربوطه استفاده نشود به فصل بعد منتقل نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.