| کد خبر: 173902 |

◄ پاییز با افزایش 51 درصدی ترافیک شروع شد + اینفوگرافی

پیش‌بینی شهرداری و پلیس راهور 30 درصد افزایش ترافیک بود که 21 درصد بیش از پیش‌بینی‌ها شاهد تراکم خودروها در بزرگراه‌ها هستیم.

تین نیوز

 در اولین روز از مهرماه 12 میلیون و 624 هزار نفر دانش‌آموز راهی مدارس شدند که سهم تهران از این تعداد حدود 4 میلیون دانش‌آموز است. امروز تهران همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد شاهد ترافیک بیش‌تری نبست به سایر روزها بود و تعداد نیروهای پلیس نیز بیش از دیگر روزها در خیابان‌ها احساس می‌شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران به مناسبت بازگشایی مدارس با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهر، گفت: ترافیک در سطح شهر تهران از افزایش چشمگیری برخوردار است.

محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه، ترافیک در بزرگراه‌ها 51 درصد افزایش را نشان می‌دهد، افزود: پیش‌بینی شهرداری و پلیس راهور 30 درصد افزایش ترافیک بود که 21 درصد  بیش از پیش‌بینی‌ها شاهد تراکم خودروها در بزرگراه‌ها هستیم.

وی از شهروندان تهران درخواست کرد تا سفرهای غیرضروری خود را در دو هفته اول مهرماه در ساعات غیر پیک به انجام برسانند.

پورسیدآقایی تصریح کرد: کارکنان دولت و بانک‌ها نیز در ساعت شناور اعلام شده که بخشنامه آن روز گذشته ابلاغ شد به محل کار خود مراجعه کنند. بخشی از ترافیک امروز صبح تهران نیز ناشی از اطلاع رسانی دیرهنگام ابلاغیه هیات دولت بود.کارکنان دولت براساس این ابلاغ مجاز هستند تا ساعت 9 صبح در محل کار خود حاضر شوند.

وی با تاکید بر این نکته که کارکنان دولت سعی کنند ساعات تردد خود را مدیریت کنند، افزود: تردد کامیون‌های حمل و توزیع بار از ساعت 6 تا 9 صبح نیز در شهر ممنوع اعلام شده است. این مهم توسط پلیس در مبادی ورودی شهر مدیریت می‌شود.

معاون شهردار تهران از صنوف خواست تا در دو هفته ابتدائی مهرماه همراهی خوبی با شهرداری و پلیس راهور داشته باشند تا بتوان ترافیک صبحگاهی را مدیریت کرد.

به گزارش تین‌نیوز، سال تحصیلی جدید از شنبه اول مهر آغاز شد و براساس آخرین آمار وزارت آموزش‌وپرورش تا به امروز ۱۲میلیون و ۶۲۴هزار نفر معادل ۹۶درصد دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

1234
                                                                                                                          منبع: مسیریاب نشان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.