| کد خبر: 90279 |

نماینده مالباختگان صدرا در جمع خبرنگاران:

مالباختگان صدرا با اخذ رای دادگاه به ستاد سوخت مراجعه کنند

نماینده مالباختگان شرکت صدرا ضمن تشکر از گروه جدید ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور به منظور پرداخت بدهی آن ها از سایر مالباختگان نسبت اخذ رأی دادگاه و اقدام برای دریافت وجوهات درخواست کرد.

داریوش نامجو در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ستاد سوخت در خصوص بدهی شرکت صدرا اظهار داشت: گروه قدیم ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور اقداماتی در این زمینه داشت، اما از زمان قرار گرفتن این ستاد تحت نظارت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای وضعیت مالباختگان ساماندهی و طبق ثبت نام انجام گرفته، خودرو یا وجوه مالباختگان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه «سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در این مورد کمال همکاری را داشت» گفت: مالباختگانی که همچنان مطالبات خود را دریافت نکرده اند با مراجعه به دادگاه و اخذ رای به دریافت مطالبات خود از ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور اقدام کنند.

نماینده مالباختگان شرکت تأمین سرمایه صدرا بیان داشت: خسارت رد مال مالباختگان از طریق منابع ستاد و سازمان راهداری پرداخت شد. هر مالباخته بستگی به نوع ثبت نام خودرو از 28 میلیون و 800 تا هزار تومان تا 36 میلیون و 700 هزار تومان درمجموع هزار و 700 مالباخته بود که نزدیک به 400 مورد گواهی اسقاط هستند که خوشبختانه حدود 800 نفر موفق به دریافت مطالبات شدند. به طوری که هرکس که رأی دادگاه در اختیار داشته موفق شده وجوهات خود را دریافت کند.

به گفته رئیس ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور؛ در سامانه خود، پرداخت مطالبات 1340 نفر از مالباختگان را در نظر گرفته ایم که جمعاً 38 میلیارد تومان خواهد بود و فعلاً 23 میلیارد تومان پرداخت شده است.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جواد 0 0

    سلام ۱۳ ساله خودروهای مردومو کشیدن بالا جواب ندادن حالا هم باید خسارت و خودرو تحویل بدن اینا از بی‌کیفیت بودن دستگاه نظارتی وحرج مرج بودن هست متاسفانه