| کد خبر: 184648 |

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

◄ افزایش ۳۹۰ درصدی تماس کاربران با سامانه‌های

یک مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای طرح سفرهای نوروزی بالغ بر ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۳۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ ثبت شده است، گفت: این رقم 390 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دارد.

تین نیوز

یک مقام مسئول با بیان این‌که از ابتدای طرح سفرهای نوروزی بالغ بر ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۳۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ ثبت شده است، گفت: این رقم 390 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دارد.

به گزارش تین‌نیوز  علی‌اکبر آشوری، مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار داشت: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی ۲۵ اسفند ۹۷ تا سوم فروردین ۹۸ بالغ بر ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۳۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ از سوی هموطنان و کاربران جاده‌ای ثبت شده و خدمات و اطلاعات مورد نیاز از سوی کارکنان و اپراتورهای مرکز مدیریت راه‌های کشور ارائه شده است که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته بیش از ۳۹۰ درصد افزایش نشان می‌دهد که این امر به‌دلیل افزایش ظرفیت زیرساختی دریافت تماس‌های ۱۴۱ از سراسر کشور، همچنین اطلاع رسانی و شناخته شدن بیشتر سامانه ۱۴۱ در میان کاربران جاده‌ای است.

وی افزود: با توجه به افزایش ظرفیت عملکردی بخش پاسخگویی سامانه ۱۴۱، کل تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند تا سوم فروردین سال جاری بالغ بر ۴۷ هزار و ۷۷۳ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۳.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

آشوری در خصوص سهم سامانه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی ۱۴۱ در مدت مذکور بیان کرد: بالغ بر ۲۰۰ هزار و ۴۸۳ بازدید کاربران از سایت www.۱۴۱.ir که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۲۶.۹ درصد افزایش و تعداد ۱۶۲ هزار و ۸۱۸ درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱ نیز در مقایسه با مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته با ۲۶ درصد افزایش ثبت گردیده است.

وی همچنین افزود: کل پیامک ارسال شده با سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به هموطنان بالغ ۱۵۵ هزار ۶۳۷ پیامک بوده است که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۷۴.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از رانندگان و مسافران جاده‌ای درخواست کرد تا برای سفری ایمن و داشتن آرامش خاطر قبل از سفر حتماً از وضعیت راه‌های کشور از طریق سامانه‌های جامع ۱۴۱ مطلع شوند.

گفتنی است: در راستای توجه به حقوق شهروندی و دسترسی آزاد هم‌وطنان به اطلاعات جاده‌ای، در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ اطلاعات مربوط به تصاویر لحظه‌ای از وضعیت ترافیکی راه‌های کشور و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران ارائه شده است.

منبع: سايت خبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.