| کد خبر: 183557 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران :

◄ آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی در مازندران

پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی در مازندران آغاز شد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در استان هم‌زمان با سراسر کشور از دوازدهم اسفندماه خبر داد.

به گزارش تین‌ نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران علی نصیری ضمن اعلام این خبر افزود: به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی اقداماتی نظیر: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافربری، تشکیل ستاد خدمات سفر استان ویژه نوروز 98، برقراری کشیک نوروزی امداد خودرو در دستور کار است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر 210 شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، تصریح کرد: با عنایت به اینکه این اداره کل عهده‌دار مسئولیت کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوده، ازاین‌رو به‌منظور هماهنگی بیشتر جلسه مشترکی با اعضا کمیته برگزار و نسبت به شرح وظائف اعضا تبادل‌نظر و مواردی به تصویب رسید.

علی نصیری عنوان کرد: تهیه و دریافت بلیت‌های اینترنتی با توجه به شرایط موجود بسیار می‌تواند برای هم‌وطنان عزیز مطلوب، راحت و در دسترس باشد. وی ادامه داد: هم‌وطنان عزیز در صورت عدم دسترسی به فضای اینترنتی می‌توانند از 12 اسفند بلیت‌های نوروزی را به‌صورت حضوری و از طریق پایانه‌های عمومی، دفاتر فروش بلیت در سطح شهر تهیه کنند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: که با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کمترین موارد بروز حوادث رانندگی در طول ایام نوروز سال جاری باشیم و هم‌وطنان عزیز می‌توانند با برنامه‌ریزی سفر اوقات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

گفتنی است: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت‌های www.mazand safar.ir و www. mosaferyar.ir و www. Payanneh. ir و یا سایت‌های اختصاصی شرکت‌های اتوبوس‌رانی نسبت به تهیه بلیت مقاصد مدنظر اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.