| کد خبر: 134133 |

پلیس راهور اعلام کرد؛

شمشک دیزین مسدود است

پلیس راهور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد محور شمشک دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است و محورهای قم - تهران، رشت - قزوین، و کرج - چالوس محدودیت ترافیکی دارند.

تین نیوز

پلیس راهور در اطلاعیه ای اعلام کرد محور شمشک دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است و محورهای قم - تهران، رشت - قزوین، و کرج - چالوس محدودیت ترافیکی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر ، پلیس راهور در اطلاعیه ای از وضعیت ترافیکی صبح جمعه برابر آخرین گزارش های دریافتی خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز بعلت عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

همچنین محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان-نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان مسدود هستند.

این اطلاعیه درباره محورهایی که دارای محدودیت هستند نیز توضیح داد: آزادراه قم به تهران از تاریخ ۲۹/۰۱/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲.۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

همچنین محور کرج-چالوس از تاریخ ۰۱/۰۲/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

بر این اساس آزادراه رشت-قزوین از تاریخ ۱۶/۰۲/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه قم به تهران نیز از تاریخ ۱۶/۰۲/۹۶ الی ۳۱/۰۵/۹۶ محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.