| کد خبر: 233086 |

پل فعلی مرزی ایران و افغانستان در مرزمیلک پاسخگوی نیاز پایانه است

در حالی که فروردین ماه امسال تفاهم نامه احداث پل دوم بر روی رودخانه مرزی ابریشم میان و ایران و افغانستان به امضا رسید، کارگروه ساماندهی مرزها آن را منتفی اعلام کرد.

تین نیوز

در حالی که فروردین ماه امسال تفاهم نامه احداث پل دوم بر روی رودخانه مرزی ابریشم میان و ایران و افغانستان به امضا رسید، کارگروه ساماندهی مرزها آن را منتفی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست کارگروه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور ۱۶ تیرماه در ساختمان دادمان با حضور نمایندگان عضو دبیرخانه و با مدیریت امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی و مسئول دبیرخانه شورا، در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست ضمن مروری بر مصوبات پیشین کارگروه، دو موضوعِ طرح پیشنهادی پایانه ریلی شلمچه و همچنین طرح جامع پیشنهادی پایانه مرزی میلک مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اعضا در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

بیشتر بخوانید:

طرح جامع جدید پایانه مرزی میلک تصویب شد

بنا بر اعلام ترفع مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی، در خصوص بررسی طرح جامع پیشنهادی پایانه مرزی میلک ضمن تاکید بر اینکه پل فعلی پاسخگوی نیاز حمل و نقلی پایانه است گفت با کلیات طرح پیشنهادی پایانه با رویکرد ساماندهی فرایند و لجستیک پایانه موافقت شد.

در رابطه با طرح پیشنهادی پایانه ریلی شلمچه نیز کلیات طرح بررسی و نظرات اعضا اخذ شد. مقرر شد تا شرکت سرمایه‌گذار مطالعات کامل جانمایی را انجام و پس جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه شورای ساماندهی مبادی و خروجی مجاز زمینی کشور ارسال کند.

گفتنی است در فروردین ماه امسال تفاهم نامه جانمایی و نحوه چگونگی احداث پل دوم بر روی رودخانه مرزی ابریشم حد فاصل میلک تا زرنج میان سید حسین میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی با نماینده وزارت فواید عامه افغانستان به امضا رسیده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.