| کد خبر: 178831 |

محسن هاشمی:

◄ استارتاپ‌ها باید مورد حمایت قانونی قرار بگیرند

صحبت از راه اندازی 170 سامانه هوشمند در شهر هست و از ریاست سازمان فاوای شهرداری درخواست می‌شود اطلاعات لازم را در اختیار شورای اسلامی شهر قرار دهند.

تین نیوز

رئیس شورای شهر  تهران در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند یکی از مصادیق بارز مبارزه با فساد را هوشمندسازی شهر دانست و گفت: راه‌اندازی طرح ترافیک جدید همراه با راه‌اندازی سامانه جدید می‌تواند برای شهر درآمد پایدار به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی افزود: هر سازمانی که از زیرساخت‌های شهری استفاده می‌کند باید عوارض استفاده از امکانات را بپردازد.

به گفته وی صحبت از راه‌اندازی 170 سامانه هوشمند در شهر هست و از ریاست سازمان فاوای شهرداری درخواست می‌شود اطلاعات لازم را در اختیار شورای شهر قرار دهند.

هاشمی تاکید کرد: شرکت‌های استارتاپی از جمله دیجی‌کالا، اسنپ، تپسی، دینگ و ... در حال فعالیت هستند که باید به سبک قانونی مورد حمایت قرار بگیرند.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه در  برخی موارد هوشمند شدن از جهان عقب هستیم، افزود: لازم است سرعت بیشتری برای رسیدن به اقدامات هوشمند شدن شهر جهانی به کار بدهیم.

وی به برنامه سوم شهرداری اشاره کرد و گفت: امروز شاخص های این مهم در حال بررسی است که مسئولان شهری برای تسریع در آن باید تجمیع نظر داشته باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، برگزاری این قبیل همایش ها در هوشمند شدن شهر اثرگذار باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.