| کد خبر: 78728 |

اتمام بهسازی ۱۴ کیلومتر از خطوط راه آهن یزد

مدیر کل راه آهن یزد از اتمام پروژه علائمی شدن ایستگاه ها و بهسازی و بازسازی آنها در ایام دهه فجر خبر داد.

محمد دهقانپور مدیر کل راه آهن یزد با بیان این مطلب که راه آهن یزد در حوزه مسافری اقداماتی در دستور کار داده بود و امروز شاهد اتمام و بهره برداری از آن هستیم، اظهار داشت: در حوزه مسافری ۶ دستگاه آسانسور در سه ایستگاه های یزد، اردکان و میبد احداث شده که هزینه آنها بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.
به گزارش تین نیوز  از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دهقانپور ادامه داد: در حوزه پروژه های عمرانی نیز این اداره کل علائمی کردن ایستگاه ها را در دست اجرا داشت که می توان به ایستگاه های دره انجیر، خوشومی، شهرآب و سهامیه اشاره کرد .

دهقانپور افزود: در حال حاضر ایستگاه های فوق به سیستم های علائمی مجهز شده اند که مبلغ اختصاص یافته به آنها ۴ میلیارد تومان بوده است.
مدیر کل راه آهن یزد خاطر نشان کرد: بحث احداث ساختمان های سرگز، نوگنبد و سرو نیز از ابتدای امسال در دستور کار بوده که اکنون به پایان رسیده و برق رسانی شده و بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی گفت: اسلپ تراک خطوط ایستگاه یزد نیز بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که در ایام دهه فجر افتتاح خواهند شد.همچنین بهسازی ۱۴ کیلومتر خطوط را در برنامه کاری اداره کل داشته ایم که به اتمام رسیده است.
وی بیان کرد: البته در کنار این پروژه ها، پروژه های دیگری را نیز در دست اجرا داریم که تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.