| کد خبر: 216729 |

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی وورزشی شهرداری قزوین :

◄ اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین برگزار می‌شود

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت سومین هفته فرهنگی قزوین؛ اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین برگزار می‌شود.

تین نیوز

قزوین| معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت سومین هفته فرهنگی قزوین؛ اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین برگزار می‌شود.

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگارتین نیوز، اظهار کرد: توجه به فرهنگ بومی و ترویج سنت‌های دینی و آئینی و حفظ و احیای آنها، ترغیب فیلمسازان و هنرمندان به ویژه نسل جوان به تولید آثار فرهنگی و هنری و معرفی و شناساندن بناهای تاریخی، آئین‌های مذهبی، رسوم و آداب کهن اجتماعی، گنجینه‌های میراثی و جاذبه‌های گردشگری قزوین از جمله رویکردهای این جشنواره است.

وی افزود: جشنواره فیلم کهن شهر قزوین در قالب داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شوداین مسئول اضافه کرد: در بخش موضوعی جشنواره علاقمندان می‌توانند در بخش‌های گردشگری، فرهنگ شهروندی و آداب و رسوم محلی آثار خود را تولید کننددرافشانی بیان کرد:متقاضیان شرکت در جشنواره، فیلم‌های تولید شده خود را حداکثر تا پنج دقیقه در قالب dvd و در قطع با Mov و-HDV۲۴p-۲۵p-۵۰i Mp۴ Full HD ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام آثار ارسالی پس از داوری اولیه و راه یافتن به بخش مسابقه، در فضای مجازی جشنواره بارگذاری می‌شوند، تا نفرات اول تا سوم از بین بیشترین آرای مردمی انتخاب می‌شود.

درافشانی در خاتمه آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۲۸ مرداد ماه سالجاری ذکر کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره: قزوین، بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی «نورزیان» جنب بوستان هشت بهشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، طبقه سوم، واحد روابط عمومی ارسال نمایند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۶۷۱۰۹۰ تماس حاصل کنند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.