| کد خبر: 216258 |

مدیرکل بهزیستی استان قزوین

◄ تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی قزوین پرداخت می شود

قزوین| مدیرکل بهزیستی استان قزوین به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان این سازمان اشاره کرد و گفت : اولویت پرداخت کمک ودیعه مسکن در قزوین با سرپرستان خانوار دارای معلولیت است

تین نیوز

قزوین| مدیرکل بهزیستی استان قزوین به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان این سازمان اشاره کرد و گفت : اولویت پرداخت کمک ودیعه مسکن در قزوین با سرپرستان خانوار دارای معلولیت است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علیرضا وارثی با اعلام این مطلب افزود : زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار با بعد خانوار حداقل ۳ نفر، معلولان سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد خانوار حداقل سه نفر، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی که حداقل ۱۰ سال از تاریخ ترخیص آنها  گذشته باشد و خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول که سرپرست خانوار نیز معلول باشد در اولویت پرداخت این کمک هستند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ این تسهیلات در شهر تهران ۵۰ میلیون تومان و در کلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان با ۱۳ درصد سود در قالب قرارداد یک ساله به مستاجران پرداخت می شود، یادآورشد: مستاجر فقط سود را بازپرداخت می‌کند.

به گفته وارثی مبلغ اقساط برای شهر تهران ۵۴۰ هزار تومان، شهرهای بزرگ ۳۲۵ هزار تومان و سایر شهرها نیز ۱۶۰ هزار تومان است و بعد از پایان قرارداد هم تسهیلات به بانک عامل عودت داده می شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خصوص شرایط دریافت این تسهیلات نیز گفت : شرایط خانوارها هم این است که فرم ج آنها باید سبز باشد، سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد نداشته باشند، متاهل یا سرپرست خانوار باشند و حداقل ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند. همچنین باید دارای اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری هم باشند.

وارثی ، افزود: متقاضیان باید از طریق ارسال پیامک از شماره تلفن همراهی که به اسم خودشان است به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه کنند و تا روز پنجشنبه ۱۲ شب فرصت دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.