| کد خبر: 214897 |

معاون فرماندارکاشان:

◄ احداث شرکت نمایشگاه سیلک درکاشان

شرکت به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع با زیربنای اولیه پنج هزار مترمربع سوله‌سازی از محل سرمایه‌گذاری سهام‌داران و کمک بخش دولتی در حاشیه جاده روستای خنب (محدوده آزادراه امیرکبیر تا بام شهر) ساخته خواهد شد.

تین نیوز

کاشان| معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: شرکت به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع با زیربنای اولیه پنج هزار مترمربع سوله سازی از محل سرمایه گذاری سهام داران و کمک بخش دولتی در حاشیه جاده روستای خنب (محدوده آزادراه امیرکبیر تا بام شهر) ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مسعود خاندایی در نشست شورای سرمایه گذاری شهرستان کاشان افزود: این طرح اقتصادی نباید رانتی و در جیب سرمایه گذاران اولیه برود، بلکه سهام باید در قالب یک شرکت خصوصی تعریف و تدوین شود تا همه از برکت های آن بهره ببرند.

وی بیان کرد: این شرکت از زمین و خدمات دولتی بهره مند شده است و شایسته نیست سهام و سود آن تنها بین تعداد انگشت شماری تقسیم شود، بلکه باید به قشرهای مختلف مردم منطقه برسد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان اضافه کرد: برای فراهم کردن مقدمات شرکت نمایشگاهی سیلک کاشان از جمله جانمایی و تسطیح زمین همه دستگاه های دولتی به ویژه دستگاه های خدمات رسان کمک کرده اند و در آینده نیز برای توسعه و رشد این مجموعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: شایسته است سهام شرکت نمایشگاهی سیلک کاشان به صورت عام توزیع شود تا در کنار تامین منابع مالی شرکت، نمایندگان مردم از جمله کارگران، کارمندان و کشاورزان را نیز در سهام این شرکت سهیم کند.

خاندایی گفت: در صورتی که شرکت نمایشگاهی سیلک کاشان نیازمند افزایش سرمایه است، باید در قالب سرمایه عام، بسته هایی را تعریف و به عنوان سهام بین مردم توزیع کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان اظهار داشت: این شرکت یک سرمایه گذاری شهرستانی و دارای مجوز ملی است؛ بنابر این سود و مزیت آن باید همه شهرستان را پوشش دهد.

مشکل طرح نمایشگاه بین المللی کاشان پس از ۱۷ سال با پیگیری مسوولان در دولت تدبیر و امید، سال گذشته با جانمایی و اختصاص زمین مورد نظر برطرف شد.

در حال حاضر ۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ هکتار با حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی کوچک و بزرگ در کاشان فعالیت دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.