| کد خبر: 247611 |

◄ پاداش رانندگان از رویداد اربعین؛ از توهین «استاندار ایلام» تا لاستیک های به دردنخور «بارز»

نایب رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان مسافر کشور از بد عهدی شرکت بارز در ارایه لاستیک تشویقی به رانندگان و مالکان اتوبوس فعال در رویداد اربعین خبر داد.

تین نیوز

نایب رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان مسافر کشور از بد عهدی شرکت بارز در ارایه لاستیک تشویقی به رانندگان و مالکان اتوبوس فعال در رویداد اربعین خبر داد و گفت که این شرکت به جای عرضه لاستیک مورد نیاز اتوبوس ها که 315 گل جلو هست لاستیک های کم فروش کامیونی گل عقب با سایز 385 به مالکان ارایه داد.

به گزارش تین نیوز، مختار داوودی عنوان کرد: امسال هم اربعین حسینی بزرگترین کنگره شیعی جهان هرچه باشکوه تر برگزار شد و حمل و نقل مانند سنوات گذشته با تمام توان در خدمت زائران بود.

وی در شبکه های اجتماعی، تاکید کرد: در ایام اربعین، ساعات رانندگی از 9 ساعت به 12 ساعت افزایش یافت، 12 ساعت کار سخت و طاقت فرسا شبانه روزی که نیاز به هوشیاری بالایی دارد که همکاران ما در این آزمون و تعهدی که داده بودند، سربلند بیرون آمدند.

بیشتر بخوانید:

او افزود: البته مراسم امسال به دور از حاشیه هم نبود، برخورد توهین آمیز استاندار ایلام و به تبع آن رفتار برخی مطبوعات محلی استان که به دفاع از استاندار بر ضد جامعه رانندگان کشور مطالب سفارشی نوشتند، قلب این شب زنده داران بزرگترین و تاثیرگذاران ترین صنف کشور را جریحه دار کرد.

این مالک و راننده اتوبوس عنوان کرد: در موضوع بسته های تشویقی قبل از مراسم قرار بر این شد که شرکت بارز 40 هزار حلقه لاستیک با سایز 315 اتوبوسی با قیمت هر حلقه پنج میلیون  و صد هزار تومان در اختیار مالکان قرار دهد و بر اساس پیمایش از مرزهای هدف اربعین هر 3000 کیلومتر دو حلقه حواله صادر شود.

نایب رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان مسافر کشور افزود: متاسفانه در کمال ناباوری شرکت بارز به جای عرضه لاستیک مورد نیاز اتوبوس ها که 315 گل جلو است لاستیک های کم فروش کامیونی گل عقب با سایز 385 در غالب حواله با قیمت هر جفت 12 میلیون و 500 به مالکان تحویل داد که با کرایه حمل قسمت آن به 13 میلیون رسید و این در حالی است که قیمت لاستیک مورد نظر در بازار آزاد همان 12 میلیون و 500 هزار تومان است.

داوودی تاکید کرد: بر این اساس مالکان اتوبوس نه تنها سودی نبردند بلکه متحمل ضرر هم شدند و این بد عهدی شرکت بارز توهینی آشکار به جامعه حمل و نقل مسافری جاده ای کشور بود.

وی با طرح این پرسش که چرا لاستیک های انباری، کم فروش و بنجل که ربطی به اتوبوس ندارد به مالکان عرضه شده است، خاطر نشان کرد: این کار می تواند دو هدف داشته باشد یکی سودجویی و فرصت طلبی شرکت بارز و دیگری به وجود آوردن نارضایتی جامعه حمل و نقل مسافری جاده ای کشور  که هر دو هدف هم محقق شده است.

این مقام صنفی با تاکید بر این که لازم است زوایای این کار مشخصص گردد که مقصران، مدیران شرکت بارز هستند یا شبکه نمایندگی های فروش، گفت: جامعه حمل و نقل مسافری جاده ای از این موضوع بسیار ناراضی  بوده و برخورد با مصببین و پرداخت خسارت به مالکان را درخواست دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.