| کد خبر: 231377 |

◄ آتش سوزی مهیب در جاده؛ تریلر با محموله ترانزیتی خاکستر شد+ فیلم

هفته گذشته رانندگانی که از آزاد راه زنجان-تبریز تردد می کردند شاهد وقوع آتش سوزی در یک دستگاه ناوگان سنگین با بار ترانزیت بودند که در این آتش سوزی کامیون و محموله آن کامل سوخت و خاکستر شد.

تین نیوز

هفته گذشته رانندگانی که از آزاد راه زنجان-تبریز تردد می کردند شاهد وقوع آتش سوزی در یک دستگاه ناوگان سنگین با بار ترانزیت بودند که در این آتش سوزی کامیون و محموله آن کامل سوخت و خاکستر شد.

به گزارش تین نیوز، یک راننده کامیون که خود نیز این حادثه را مشاهده کرده است در تحلیل این حادثه به خبرنگار ما گفت: خستگی و خواب آلودگی یکی از اصلی ترین عوامل بروز تصادف رانندگی محسوب می شود و به همین دلیل پرداختن به این موضوع بسیار مهم است.

فرزاد فرهادی شهروند خبرنگار تین نیوز، افزود: در حادثه ای که در تاریخ 27 اردیبهشت رخ داد نیز خواب آلودگی راننده کامیون علت اصلی این ضایعه بود.

وی عنوان کرد: کامیون ترانزیتی ساعت 2 و 30 دقیقه 27 اردیبهشت در اتوبان زنجان تبریز در حال حرکت بود که به دلیل رانندگی طولانی مدت، خستگی و خواب آلودگی بر راننده چیره شده و کامیون با گاردریل وسط اتوبان برخورد کرد و به سمت خلاف جهت مسیر خود منحرف شد.

وی تاکید کرد: برخورد با گاردریل و اتصالی کردن کابل های برق و ترکیدن باک گازوییل و همچنین اصطکاک شدید گارد ریل با زیر کامیون همه شرایط را برای یک آتش سوزی مهیب فراهم کرد.

فرهادی افزود: در نهایت این کامیون پس از منحرف شدن، دچار حریق شد و اگرچه خوشبختانه راننده جراحت چندانی ندید ولی کامیون و محموله آن کامل در آتش سوخت.

تصادف

آتش سوزی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    چرادرمسیر طولا نی مثل اتوبوس کامیون راننده کمکی ندارد تا جان وسرمایه راننده دود نشود نظارتی هم وجود ندارد بعد از هشت ساعت راننده گی چند ساعت استراحت اجباری راننده داشته باشد درجای امن