| کد خبر: 198036 |

◄ شوخی‌ کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی بزرگ‌ترین تله‌کابین خاورمیانه در کرج!

بگردید سرمایه‌گذاری پیدا کنید تا خط مترو را سامان داده و یک مکان تفریحی برای مردم این شهر فراهم کند.

تین نیوز

چندی پیش شهرداری کرج در صفحه اینستاگرام خود پستی در زمینه جذب سرمایه‌گذار راه‌اندازی بزرگترین تله کابین خاورمیانه از میدان شهید سلطانی تا میدان طالقانی منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، پس از انتشار این پست، مردم کرج نظرات خود را در مورد راه‌اندازی تله‌کابین که شهرداری کرج از آن به عنوان «بزرگترین تله کابین خاورمیانه» یاد کرده است، بیان کردند.

کانال تلگرامی «روی خط البرز» با انتشار تعدادی از این نظرات، واکنش مردم به این اقدام شهرداری را با این عنوان که «مردم خود بهترین قاضی بر عملکرد مدیران هستند» بازنشر کرده است.

بر اساس این گزارش یکی از کاربران در این مورد نوشته است: آن وقت مردمی که در این تله کابین از مترو فردیس تا میدان طالقانی نشستند چه چیزی را باید نظاره‌گر باشند؟ چه فضای زیبا و قشنگی وجود دارد که باید ببینند؟ کم تصادف را در این مناطق شاهدیم از آسمان هم برایمان ببارد؟ ای خدا با این برنامه‌ریزی‌هایتان، بگردید سرمایه‌گذاری پیدا کنید تا خط مترو را سامان داده و یک مکان تفریحی برای مردم این شهر فراهم کند. آخر چرا تفکرات‌تان غیر قابل اجراست؟ 

کاربر دیگری پرسیده است: این کار چند سال طول می‌کشد؟

یکی دیگر از کاربران نیز نوشته است: مردم با این تله‌کابین چه چیز را می‌بینند؟ خانه‌ها یا خیابان‌های کثیف و شلوغ و ... به‌‌جای این کار یک مکان تفریحی درست کنید تا مردم  به‌جای چرخ زدن در خیابانها، مکان تفریحی داشته باشند.

کاربر دیگری نیز تاکید کرده است: از اتوبان که به پل فردیس می‌رسی تا برسی به مترو انگار داری در سوریه حرکت می‌کنی. نه فضای سبزی نه نورپردازی نه خیابان‌کشی درستی، هیچ چیزی ندارد. این پروژه هم مثل مترو که از سال ۸۵ در حال حیف و میل است به محلی دیگر برای حیف و میل منابع تبدیل می‌شود. 

یک کاربر هم گفته است: پل فردیس آن‌قدر کثیف و بی‌نظم  بوده و ایستگاه‌های تاکسی کثیف و داغان جدول کشی افتضاح دارد که اگر شهرداری همان‌جا یک پایانه تمیز بسازد بهتر است.

کاربر دیگر نوشته است: پل فردیس شلوغ و پرترافیک است. اگر تله‌کابین هم راه بیفتد که دیگر هیچ!! 

به نوشته یک کاربر دیگر، شهرداری هر وقت راه‌های روی زمین و مترو را درست کرد تله‌کابین هم درست می‌کند.

یک کاربر نیز خاطرنشان کرده است: زیر زمین را راه‌اندازی کنید تا برسیم  به هوا.  10 سال است دارید مترو می‌زنید بعد می‌خواهید در کرج بزرگترین تله‌کابین خاورمیانه را ببینیم؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    استان البرز به 2 پروژه زیرساختی نیاز ضروری و حتی فوری دارد استانی که بیش از کشور قطر جمعیت داره و این جمعیت سر نداشتن یکسری زیرساخت ها سختی می کشن که این سختی شامل حامل یکسری از مردمان تهران و حومه و تا قزوین هم می شه و اثر بدی هم بر راه ترانزیت شرق به غرب می گذاره کرج حتما به بزرگراه شمالی نیاز دارد تا رفت و آمد کرجی ها خصوصا عظیمیه جهانشهر حسن آباد گوهردشت و ... از بزرگراه تهران کرج برداشته بشه تا این بزرگراه بیشتر محل تردد نیمه جنوبی بزرگراه یعنی فردیس ، محمدشهر و ... و مناطقی مثل گلشهر باشد بزرگراه شمالی کرج و مترو این شهر دو پروژه ایی هستند که هر چی بودجه و امکاناته باید به این دو پروژه داد تا مردم نپوکن دست از پروژه های نمایشی رای بیار بردارید .