| کد خبر: 216245 |

تمام اعتبارات آزاد راه تامین شد/ اتصال فارس به یزد طی امسال

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تمامی تعهدات دولت در راستای پرداخت اعتبارات به آزادراه شیراز - اصفهان پرداخت شد.

تین نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تمامی تعهدات دولت در راستای پرداخت اعتبارات به آزادراه شیراز - اصفهان پرداخت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد باقر نوبخت صبح پنجشنبه در آئین کلنگ زنی خط سوم قطار شهری شیراز بیان کرد: پیشتر در سفر به استان فارس نسبت به ارزیابی پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان اقدام شد و بالغ بر یک هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان نیز اعتبار به این طرح اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: در برنامه توسعه ششم مقرر شده بود ۶۵ میلیارد دلار از فروش محصولات ارزآوری شود که این مهم با توجه به شرایطی که در روابط بین الملل ایجاد شده است محقق نخواهد شد.

او تاکید کرد: امسال استان فارس به یزد متصل خواهد شد و مثلث گردشگری در ایران ایجاد خواهد شد و دولت متعهد شده است بالغ بر هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان نیز در راستای ایجاد مسیر راه آهن میان استان فارس و یزد پرداخت کند.

نوبخت یادآور شد: فعالیت‌های عمرانی در کشور با حضور قرارگاه خاتم در حال انجام است و خیلی از استان‌های کشور با توجه به اقدامات این قرارگاه اکنون به شبکه سراسری گاز رسانی متصل شده‌اند این در حالی است که دشمنان در تلاش هستند تا اقدامات دولت را نادیده گرفته و نسبت به تضییع خدمات دولت اقدام کند.

وی در خصوص خط سوم قطار شهری شیراز نیز تاکید کرد: ایجاد خط سوم قطار شهری شیراز یک اقدام ارزشمند در راستای خدمت رسانی به مردم است.

او افزود: تقسیم کار در مدیریت عمومی فعالیت‌ها صورت گرفته است و دولت در راستای سیاست گذاری و مدیریت فعالیت‌ها اقدام کرده و برخی از فعالیت‌ها نیز توسط مردم صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع تفیض اختیار به مردم است و این موضوع کاهش مسئولیت دولت نیست بلکه با اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی نسبت به حضور مردم در فعالیت‌های اجتماعی اقدامات لازم صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: رفاه شهری، توسعه خدمات شهری و ارائه خدمات به مردم از جمله وظایف شهرداری‌ها و شوراهای شهری است و یکی از وظایف سازمان برنامه و بودجه نیز این است که تعهداتی که دولت در راستای خدمت رسانی به مردم داده است در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برسد.

او با اشاره به اینکه وظیفه سازمان برنامه و بودجه برنامه ریزی در راستای توسعه کشور است عنوان کرد: ۵٠ درصد تأمین اعتبارات لازم برای تمامی پروژه‌های قطار شهری کشور توسط دولت پرداخت خواهد شد و هر مقدار که پول نیاز وجود داشته باشد دولت اجرایی خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.