| کد خبر: 86293 |

با هدف برنامه‌ریزی پساتحریم توسعه در زمینه حمل‌ونقل سنگین انجام می‏‌شود

◄ برگزاری نخستین همایش بین الملل حمل و نقل سنگین «Heavy Iran ۲۰۱۶»

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت «بین‌المللی اپن‌ایران» از برگزاری نخستین همایش «هیوی ایران» در تاریخ هشتم‌ اردیبهشت سال جاری در هتل نواتل فرودگاه امام‌خمینی(ره) خبر داد.

 
سیامک گودرزی مدیرعامل شرکت بین‌المللی اپن‌ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، با بیان اینکه یکی از عناصر کلیدی در توسعه اقتصادی کشور حوزه حمل‌و نقل است، گفت: با بازشدن درهای تجارت ایران به بازارهای بین‌المللی پس از اجرایی شدن برجام، شرکت‏‌های داخلی و خارجی فعال در حوزه حمل‌ونقل سنگین می‏‌توانند ضمن محک توانمندی‏‌های خود در مقایسه با سایر فعالان داخلی و خارجی و بررسی نیاز و پتانسیل‏‌های موجود در ایران، با حضور و مطرح شدن مجموعه خود در همایش هیوی ایران شرکت کنند و از فرصت‏‌های این حوزه بهره‌‏مند شوند.
 
مدیرعامل شرکت بین‌المللی اپن‌ایران، افزود: همایش هیوی ایران در تاریخ هشتم‌ اردیبهشت سال جاری در هتل نواتل فرودگاه امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

گودرزی، با اشاره به اهداف همایش هیوی ایران، تصریح کرد: بررسی فرصت‌ها و چالش‌های موجود در زمینه حمل‌ونقل سنگین دریایی، ریلی و جاده ای، بررسی روش‌های حمل‌ونقل پروژه‌های بزرگ، شناسایی نیازهای داخلی، جذب تکنولوژی و سرمایه‌گذاری خارجی در زمینه حمل‌ونقل سنگین از اهداف این همایش است.

وی، ادامه داد: برنامه‌ریزی پساتحریم توسعه در زمینه حمل‌ونقل سنگین، توسعه و بررسی زیرساخت‌های قانونی در زمینه حمل‌ونقل سنگین، ایجاد زمینه‌های لازم برای عقد قراردادهای مشترک با شرکت‏‌های خارجی در زمینه حمل‌ونقل هم از دیگر اهداف مهم و اصلی این همایش است.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی اپن‌ایران، با اشاره به سرفصل برنامه‏‌های این همایش، افزود: مراسم افتتاحیه، سخنرانی‏‌های کلیدی، سخنرانی‏‌های تخصصی و پانل تخصصی از سرفصل‌های اصلی این همایش است.

گودرزی، در پایان درباره مخاطبان همایش هیوی ایران، گفت: شرکت‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادهای حوزه حمل‌ونقل سنگین، شرکت‏‌های فعال در حوزه صنعت نفت،گاز و انرژی، شرکت‌های داخلی و خارجی فعال درحوزه حمل‌ونقل سنگین، انجمن‏‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل سنگین و سرمایه‌گذاران بین‌المللی مخاطبان اصل همایش هیوی ایران هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.