نتیجه جستجو

صفحه 1
تعداد خبر: 8465
  • تجربه زمان 11 ساله مذاکره از سال 1379 تا ورود اولین لکوموتیو زیمنس از آلمان از اوایل دهه 90 و زمان طولانی مذاکرات تا ورود خودکشش زیمنس که از سال 1376 آغاز شد و با تاخیر چند ساله در نیمه اول دهه 80 وارد گردید یکی از نمونه مواردی هاست که نشان از اهمیت بررسی و پیش بینی های لازم برای عدم بروز و کاهش آثار بروز ریسک دارد.

  • انرژی های تجدید پذیر در حمل‌ و‌ نقل/ بخش ششم

    در صنعت دریانوردی شرکت های سازنده‌ شناورها، متصدیان و صاحبان شناورهای دریایی و شرکت های سازنده‌ پیل های سوختی باید با یکدیگر همکاری و سرمایه گذاری کنند تا یک شناور مناسب تولید و مورد بهره‌برداری قرار گیرد

  • توسعه و اصلاح شبکه خطوط و زیر ساخت ریلی، انتخاب الگوی بهره برداری ناوگان و اجرای هرگونه تصمیم مدیریتی کلان در راه آهن بسیار پرهزینه و زمانبر است، بنابراین انتخاب سیاست های درست با بیشترین تأثیر بر بهبود وضعیت اقتصادی راه آهن، بسیار مهم خواهد بود.

  • هر شرکت هواپیمایی با توجه به مقررات وضع شده در کشورهای مبدأ و مقصد پرواز و شرایط کلی پرواز، قوانین خاصی را جهت حمل موجودات زنده اعم از حیوانات یا گیاهان وضع می کند.

  • دولت می تواند بهره برداری از شبکه حمل و نقل ریلی و همچنین بهره برداری از کشنده های ریلی را به صورت 100 درصدی به بخش غیردولتی واگذار نماید مشروط بر آنکه در طول فرآیند واگذاری به هیچ عنوان مالکیت خطوط ریلی به بخش غیر دولتی واگذار نگردد.

  • در نشستی که با حضور وزیر راه و شهرسازی در ساختمان مرکزی شرکت راه‌ آهن برگزار شد، ۶ هنرستان ریلی در کشور افتتاح شد.

  • واقعیت ملموس آنست که در سال های اخیر ضعف مهارت ریلی، خسارت زیادی به روند عملیات اجرایی راه آهن زده است و اکثر سوانح ریلی ریشه در این ضعف دارند.

  • انرژی های تجدید پذیر در حمل‌ و‌ نقل/ بخش پنجم

    یکی از مهمترین بازارهای رو به گشایش انرژی هیدروژنی، استفاده از پیل های سوختی در تجهیزات تخلیه‌ و بارگیری است.

  • در یک سازمان، مدیران نقش‌ های مختلفی را ایفا می‌نمایند یکی از نقش‌های مهم مدیران که در کتب مدیریتی از آن در بخش وظایف اطلاعاتی مدیران یادشده است، نقش سخنگو است. در ایفای این نقش مهم مدیر به‌ عنوان سخنگوی سازمان در زمینه‌ ای خاص به توزیع اطلاعات مورد نظر سازمان به افراد یا گروه‌ های خارج از سازمان می‌پردازد.

  • با وجود ضعف راه آهن در بخش لکوموتیو، نباید از فاصله بیشتر شاخص بهره وری واگن باری با متوسط جهانی غفلت نمود که در سال مذکور به 62 درصد کمتر از متوسط جهانی رسید که یکی از دلایل این بهره وری پایین کمبود لکوموتیو می باشد.