نتیجه جستجو

صفحه 1
تعداد خبر: 150
  • دبیر انجمن صنفی شرکت های ریلی با ارائه توضیحاتی درباره انتقادات خود به راه آهن در موضوع سانحه برخورد قطار با بیل مکانیکی، عذر راه آهن درباره این سانحه را غیرقابل پذیرش دانست.

  • بر اساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی یک قطار باری با ۴۸ واگن در میناب بندرعباس دچار سانحه شده و گزارش های تایید نشده حکایت از شدت حادثه و فوت حداقل یک نفر ( لکوموتیوران) در این حادثه دارد.

  • متولیان ریلی کشور به سخت افزارگرایی دچار شده اند؛

    رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته با انتقاد از اظهار نظرهای عجیب درباره پیش بینی جذب بار ترانزیتی با احداث راه آهن رشت- آستارا، گفت: «متاسفانه هنوز مطالعه مدون و دقیقی برای تثبیت ضرورت احداث این خط آهن و میزان بار ترانزیتی از طریق آن وجود ندارد.»

  • در پی هم رسانی یک گزارش در کانال اطلاع رسانی خبرنگاران ریلی با موضوع سانحه ریلی بندرعباس، سرپرست روابط عمومی راه آهن به این گزارش و بازخوردهای خبرنگاران درباره آن واکنش نشان داد .

  • مدیرعامل راه‌ آهن در پاسخ به شرکت‌ ها، آنها را جریمه می‌کند

    به دلیل کمبود لکوموتیو در بخش حمل و نقل بار هم با افت وحشتناک جابه جایی ها مواجه هستیم و به دلیل کمبود لکوموتیو مدت انتظار سیر هر واگن باری به دو ماه رسیده است.

  • تصویری از لکوموتیو شماره 2062 سانحه دیده بندرعباس در شبکه های اجتماعی در حال همرسانی است که شدت این حادثه را نشان می دهد.

  • دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته وضعیت حمل ونقل ریلی کشور را نا به سامان و محتاج هشدار جدی دانست و گفت: «ضعف در برخی سیاست گذاری ها و مشکلات اجرایی درون بخشی و برون بخشی به کاهش جذابیت و در نهایت افت عملکرد بخش ریلی منجر شده است.»

  • با تاخیر 10 ماهه در پرداخت مطالبات لکوموتیوداران

    در پی پرداخت نشدن مطالبات لکوموتیوداران و کاهش ظرفیت ناوگان لکوموتیو کشور، شرکت های ارائه دهنده خدمات نیروی کشش با مشکلات کمرشکنی مواجه شده اند که حیات کسب وکار آنها را تهدید می کند.

  • کمبود قطار به مقاصد پر تقاضا مثل مشهد در ایام پیک موجب شده است که دلالان در بازار سیاه بلیت قطار جولان بدهند و روی هر قطعه بلیت تا 1 میلیون تومان سود به جیب بزنند.

  • مدیرعامل اسبق راه آهن:

    بزرگترین انتقادی که به خودم دارم این است که کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم! شاید اگر می‌دانستم بعدا بعضی مسائل بر سر بخش ریلی می آید همه لکوموتیوها را در دوره خودم به بخش خصوصی واگذار می کردم.