| کد خبر: 96247 |

استفاده کامل از ظرفیت‌های در دسترس

وبلاگ تین‌نیوز، رحمت مه آبادی| مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی غلامرضا کریم‌آقائی را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌ استان گیلان منصوب کرد.
 

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در ابلاغ صادر شده از سوی رحمت‌اله مه‌‌آبادی خطاب به کریم‌آقائی مدیرکل جدید فرودگاه گیلان٬ استفاده كامل از ظرفیت‌های در دسترس و هماهنگی لازم با استاندار محترم و بکارگیری تمام توان و تجارب در جهت پیشبرد اهداف شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و برنامه‌های توسعه استان پر برکت و اجرای دقیق مأموریت‌های زیر تاکید شده است.

استقرار سیستم مدیریت ایمنی، نظام ارزیابی عملكرد و بهبود فرآیند مستند سازی در فرودگاه‌ها و واحدهای ستادی تابعه.

ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت جلب رضایت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و دیگر ذینفعان با تأكید بر تعامل لازم با فرودگاه‌های اطراف و پایش فرودگاه‌های رقیب منطقه و هماهنگی مؤثر با شركت‌های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی– امنیتی و دیگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهی و بهینه‌سازی فرآیندها.

ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق و دیسیپلین حرفه‌یی، توسعه كار تیمی، افزایش سطح مهارت‌ها و بهبود شرایط كاری «منابع انسانی متخصص» ضمن تأكید بر شناسایی و پرورش نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و كادر سازی.

نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود و بهره‌برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفیت‌های فرودگاهی و فضای تحت كنترل، توسعه كسب و كارها و وصول به موقع درآمدها، با هدف حفظ و افزایش ثروت سهامداران ضمن تأكید بر انضباط مالی، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع، كاهش هزینه‌ها با تأكید بر كاهش مصرف انرژی، رعایت دقیق قوانین و مقررات ناظر و هماهنگی كامل با ستاد شركت.

پیش‌بینی و پیگیری لازم جهت تملك اراضی  مورد نیاز به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه آینده بر اساس طرح جامع فرودگاه.

تعامل مؤثر با مسئولین ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی به و از فرودگاه

بدیهی است؛ عملكرد آن اداره‌كل براساس شاخص‌های ناظر بر مأموریت مذكور، هر شش ماه توسط اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و كلیه حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شركت نیز موظف به همكاری كامل و حمایت همه جانبه از آن اداره‌كل جهت تحقق مأموریت‌ها و دیگر برنامه‌های ابلاغی خواهند بود.

توفیق بیش از پیش شما را در خدمت به نظام مقدس و مردم بزرگ ایران اسلامی از خداوند بزرگ خواهان است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.