| کد خبر: 93852 |

مهدی طارمی و رامین رضائیان در سلامت کامل هستند

تین نیوز| پس از حمله انتحاری سه‌شنبه شب فرودگاه آتاتورک استانبول، نگرانی‌ها درباره احتمال حضور دو بازیکن سابق پرسپولیس در این فرودگاه بالا گرفت اما خبرنگار ایسنا اطلاع یافت که طارمی و رضاییان در لحظه انفجار در فرودگاه استانبول حضور نداشته‌اند و در سلامت کامل هستند.

 
با اینکه ساعت‌ها پس از انفجار انتحاری فرودگاه اتاتورک استانبول موبایل مهدی طارمی و رامین رضائیان خاموش بود و این موضوع نگرانی‌ها را پیرامون احتمال حضور این دو بازیکن در لحظه انفجار در  فرودگاه اتاتورک افزایش می‌داد اما در نهایت مشخص شد که طارمی و رضاییان در زمان انفجارهای تروریستی در فرودگاه استانبول حضور نداشته‌اند.

پس از انفجارهای تروریستی در استانبول اخباری در فضای مجازی مبنی بر احتمال حضور طارمی و رضائیان در فرودگاه آتاتورک منتشر شده بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان داد که این دو بازیکن در زمان وقوع حملات به فرودگاه اتاتورک علی‌رغم برنامه‌ریزی قبلی برای بازگشت به تهران در سه‌شنبه شب اما با تغییر برنامه‌ی‌شان و برای انجام مذاکرات بیشتر با باشگاه ریزه اسپور، از بازگشت به تهران منصرف شده‌اند و هم‌اکنون در هتل‌شان در استانبول در سلامت کامل هستند. 

طارمی و رضائیان برای عقد قرارداد با تیم فوتبال ریزه‌اسپور ترکیه به این کشور رفته بودند و قرار بود سه‌شنبه شب از استانبول به تهران بازگردند.

پیش از این برخی منابع اعلام کرده‌ بودند که این دو بازیکن تا اوایل هفته آینده در ترکیه خواهند ماند و بر همین اساس در زمان انفجارهای فرودگاه آتاتورک در این فرودگاه حضور نداشته‌اند.

حمله مهاجمان انتحاری به فرودگاه استانبول سه‌شنبه شب رخ داد و منجر به کشته شدن حداقل ۲۸ تن منجر شده است، خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل یک مقام ارشد ترکیه از افزایش تعداد کشته‌ها به ۳۱ تن خبر داده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.