| کد خبر: 93719 |

​همزمان با نخستین روز مردادماه

◄فرودگاه بوشهر میزبان پروازهای مسیر دبی – بوشهر می‌شود

تین‌نیوز| مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از برقراری پروازهای دبی – بوشهر – دبی همزمان با آغاز مردادماه امسال در فرودگاه بوشهر خبر داد و گفت: این پرواز را شرکت هواپیمایی کیش‌ایر طی دو روز در هفته برقرار می‌کند.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، گفت: شرکت هواپیمایی کیش‌ایر پروازهای دبی – بوشهر – دبی را روزهای جمعه و سه‌شنبه هر هفته برقرار می‌کند. نخستین پرواز این مسیر جمعه(یکم مردادماه امسال) برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این شرکت هواپیمایی آسمان برقراری پروازهای این مسیر را برعهده داشت اما در آذرماه سال 1394 این پرواز را کنسل کرد. بنابراین، با هماهنگی‌های صورت گرفته و دفتر آژانس چارترکننده این پرواز با بهایی کمتر برقرار می‌شود. البته قیمت بلیت این پرواز شناور است و حداکثر بهای آن قیمت پرواز سابق هواپیمایی آسمان خواهد بود.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر این پرواز با هواپیماهای ایرباس 320 و MD با ظرفیت اعزام و پذیرش 170 و 140 مسافر برقرار می‌شود.

وی یادآور شد: از زمانی که بهای بلیت هواپیما شناور شده قیمت بلیت پروازهای بوشهر به تهران و مشهد به شدت کاهش یافته و استقبال برای سفر به این مقاصد نیز افزایش یافته است. بنابراین، پروازهای تابستانی بوشهر – مشهد را با همکاری شرکت‌های هواپیمایی اترک و زاگرس از 2 به 4 پرواز در هفته افزیش دادیم. همچنین مقرر شد که اگر تقاضا برای برقراری پروازهای این فرودگاه باشد، ایرلاین‌ها همکاری لازم را با فرودگاه بوشهر داشته باشند.

محمدی افزود: برای برقراری پروازهای بوشهر به عتبات عالیات شرکت هواپیمایی فلایت‌بغداد اعلام آمادگی کرده است اما با توجه به اینکه اهالی این استان به سفر زمینی به این سرزمین علاقه‌مندند، در حال رایزنی و مذاکره با سازمان حج و زیارت هستیم تا این پرواز را با هماهنگی کاروان‌های استان تهران، شیراز  و اصفهان برقرار کنند. به این ترتیب که هواپیما مسافران بوشهری را به بغداد برده و از بغداد مسافران تهرانی را به پایتخت منتقل کند.
 
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.