| کد خبر: 92252 |

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری بندرعباس، خبر داد:

◄ آریو جایگزین تاکسی‌های فرسوده بندرعباس

تین‌نیوز| مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری بندرعباس، از نوسازی ناوگان بندرعباس با خودروهای آریو خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، حسین اخلاقی در حاشیه واگذاری تعدادی از این مدل خودروها، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 94 و هدف‌گذاری برای سال 95، توانستیم به وعده‌ خود جامه عمل بپوشانیم و بر این اساس، تاکسی‌های فرسوده را از رده خارج و خودروهایی با استاندارد ایده‌آل جایگزین آنها شد.
 
وی در ادامه با ابراز خرسندی از جایگزینی تعدادی از تاکسی‌های فرسوده با تولیدات داخلی، افزود: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل به‌ویژه تاکسی‌رانی، از عوامل تاثیرگذار بر بهسازی سیمای شهری است و این اتفاق باعث جلوگیری از آلودگی های زیست‌محیطی و هم‌چنین آلودگی‌های صوتی و حتی بصری است.

اخلاقی با تاکید بر وجود معضلات و مشکلات بسیار در امر نوسازی به خصوص تضامین بانکی، گفت: درجلساتی که با خودروساز کشورمان برگزار شد، مجاب کردن آنها به تضامین آسان بانکی،روند نوسازی را هموار کرد.

وی کاهش آلاینده ها، رضایتمندی تاکسی‌رانان، رفاه عمومی و صرفه‌جویی در سوخت را از اصلی‌ترین هدف از اجرای این طرح عنوان کردو ابراز داشت: آریو محصولی است مرکب از چهار درب که در سال 2012 معرفی شده و بر اساس نسل دوم تویوتا  Allion طراحی شده است لذا،  طراحی خارجی و داخلی نسبتا مطلوبی دارد و موتور 1.6 لیتری 16سوپاپ با تکنولوژی  VVT این خودرو 122 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته تیپترونیک نیز برای این مدل در نظر گرفته شده و البته مدل‌های با گیربکس پنج سرعته دستی و قدرت 113 اسب بخار نیز تولید می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز، بندرعباس دارای 2833 دستگاه تاکسی است که از این تعداد حدود 1800 دستگاه فعال و باقیمانده آن  اسقاطی به‌شمار می‌روند و نوسازی آنها یک ضرورت اساسی است تا کیفیت ارائه خدمات در این حوزه بهبود پیدا کند.
 
به همین جهت، تسهیلات 20 میلیون تومانی در نظر گرفته‌شده برای نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی با سود 16 درصد فرصت بسیار خوبی است که تاکسی‌داران با استفاده از این فرصت اقدام به تعویض خودروهای خود با خودروهای نو و مناسب کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی پدیده 0 0

    نظر این جانب راجب خودرو فرسوده است خودرو اینجانب از لحاظ مدل فرسوده است اما در بازار روز حدود ۱۵۰۰۰۰۰۰میلیون خرید فروش میشود اما دولت اون ۲۵۰۰۰۰۰بر میدارد این نامردی نیست اندکی…